piątek, 25 stycznia 2013

Recenzja: AA Make Up BB Beauty Balance Krem

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolejnego podkładu, który miałam przyjemność testować.

Po pierwsze opakowanie:
Krem BB jest zamknięty w zgrabnej tubie 30ml, z której łatwo wycisnąć potrzebną ilość kosmetyku. Resztki produktu można łatwo wydobyć rozcinając tubkę nożyczkami (w przypadku podkładów w szklanej buteleczce duża część kosmetyku jest po prostu wyrzucana do kosza).


Kolor i konsystencja:
Mój krem jest w kolorze jasnym. Ładnie stapia się z cerą, maskuje lekkie niedoskonałości i nie tworzy efektu maski. Jest on dosyć gęsty, ale mimo to nie tworzy smug.

Trwałość:
Krem na mojej twarzy wytrzymuje około kilku godzin. Dodatkowo nakładam na niego delikatną warstwę pudru matującego, który ładnie stapia się z kosmetykiem AA.


Ogólne wrażenia:
Jak na krem BB w cenie około 15-20zł jest to świetny produkt w rozsądnej cenie. Mimo że w gamie kolorystycznej są tylko dwa odcienie, są bardzo udane i ładnie stapiają się z cerą. Krem ma też właściwości pielęgnujące i nie podrażnia ani nie uczula Ogólnie polecam!

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

12 komentarzy:

  1. Mam i ja
    lubię go jak muszę szybko zrobić twarz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego BB :) ogromnym plusem tego typu kremów jest szybki make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten BB, do szybkiego makijażu jest udealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niedługo kończy mi się BB z garniera i zastanawiam się nad jakimś innym, chyba skuszę się na ten, bo wydaje się jasny

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zabawy http://kraina-testow.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger-award.html

      Usuń
  6. thanks for stopping by my blog :) following now!
    xo

    OdpowiedzUsuń
  7. You have a geat page here. Just glad to see you here blogging. I was away for awhil for health reasons. Now I see so many deserted blogs now that I came back.
    Just great to see you here.
    Following you now, hope you will follow back.
    Susan
    http://joininandgogreen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że dobrze Ci służy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest idealny, ale zostawiam go sobie na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go kiedyś wypróbować:) Zachęciła mnie Twoja recenzja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie mogę sie do żadnych BB przekonać, bo niezbyt udanym podejściu do Garniera

    OdpowiedzUsuń