sobota, 26 stycznia 2013

The Versatile Blogger Award


 Zasady Versatile Blogger:
- podziękować za nominacje osobie, dzięki której został włączony do zabawy
- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards
- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.
Zostałam nominowana przez krainę testów za co bardzo dziękuję :)

A oto 7 rzeczy, o których nie wszyscy moi znajomi wiedzą:

 
1. Nie uczyłam się angielskiego w szkole podstawowej. Zaczęłam uczyć się go na własną rękę, kiedy to pierwszy raz usłyszałam koncert pewnego zespołu i zapragnęłam zrozumieć, o czym śpiewają. Do dziś mam gdzieś zeszyt  moimi pierwszymi angielskimi tłumaczeniami ich (kogo? - o tym w kolejnych faktach) piosenek. Pamiętajcie że w tamtych czasach nie było czegoś takiego jak google translate, a ja miałam do dyspozycji jedynie słownik. A teraz, kiedy już jestem dorosłą osobą, to ja uczę dzieci w podstawówce angielskiego ;)
2. Mój ukochany zespół to The Offspring - mam ich wszystkie oryginalne płyty i bardzo żałuję że nie dotarłam na ich koncert w Polsce w 2000 roku
3.To, że lubię kosmetyki jest oczywiste, ale mało kto wie ile lat miałam kiedy zaczęłam się malować. A więc wcale nie miałam wtedy 12 lat :) Dopiero po skończeniu 17. roku życia nałożyłam lekką warstwę tuszu na rzęsy. Co to podkład dowiedziałam się w wieku 18 lat. Za to włosy zafarbowałam troszkę wcześniej - bo w wieku 16 lat.
4. Pierwszego chłopaka także miałam późno (biorąc pod uwagę czasy w jakich żyjemy), bo dopiero po skończeniu 18 lat ;)
5. Po skończeniu liceum o profilu mat-fiz-inf udałam się na dwa kierunki studiów. Jeden z nich porzuciłam  powodu totalnego znudzenia przedmiotami ścisłymi i była to najlepsza decyzja w moim życiu. Dyplom filologii angielskiej w pełni zaspokaja moje ambicje :)
6. Uwielbiam moją pracę
7. Mam męża i roczną córeczkę

Co do nominacji... jak robi dużo blogerek tak i ja nominuję tych, którzy chcą wziąć udział w zabawie :)

12 komentarzy:

  1. Odp nr 3 - jakby była moja ;) Też późno zaczęłam z malowaniem się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę...od samouka do filologa...pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana naucz mnie angielskiego :( uczę się w sumie od gimnazjum, przez liceum, i teraz kończę naukę na studiach. Potrafię ogarnąć gramatykę, zrozumieć ją, ale jak przyjdzie mi powiedzieć coś po angielsku, to jednym słowem "masakra" :( a ustny egzamin mi sięzbliżą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. moim marzeniem jest iść na filologie angielską :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even lookbook if you want...just let me know :3 <3


    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks to follow me.i follow yuo too.

    http://effecoco.blogspot.it/2013/01/casual-out-fit.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello! We are the "three line" and we are your new followers.
    Congratulations for the blog is really cute!

    Also we have one, if you want come and visit us!

    http://onlineonlove.blogspot.it/

    kiss

    OdpowiedzUsuń
  10. też lubię Offspring :) ale na koncercie nie byłam :) Mam umysł ścisły, a siostra jest filologiem angielskim :)

    OdpowiedzUsuń