czwartek, 3 stycznia 2013

Współpraca: OkiPaki, kalendarze na nowy rok

Nowy rok, więc trzeba znaleźć nowy kalendarz. Ja już znalazłam, i to aż dwa. Jeden pochodzi ze strony www.okipaki.com, z którą ostatnio nawiązałam współpracę.
Oferta OkiPaki jest dostępna pod TYM linkiem. Możemy wybierać spośród kalendarzy imiennych, kalendarzy foto. Dostępne są nawet torebki imienne oraz pocztówki! Wszystko to za dosyć rozsądne pieniądze.
Jeśli już zdecydujemy się zamówić produkt (w moim wypadku był to kalendarz), firma oferuje bardzo prostą w obsłudze opcję dodawania zdjęć do kalendarza, które później można sobie wykadrować. Każde moje zdjęcie - nieważne czy w pionie czy w poziomie - idealnie dopasowałam do wolnej przestrzeni na kalendarzu.
Ponadto mogłam dodać na pierwszej stronie tytuł albumu, który nazwałam imieniem córeczki, a także ważniejsze daty z naszego życia. Dodałam aż 6 :)
A cały proces tworzenia mojego wymarzonego wzoru nie trwał dłużej niż 10 minut. 
Nie mogę się już doczekać przesyłki. Od razu gdy tylko przyjedzie pokażę ją tutaj :)

 A Was wszystkie zapraszam na stronę:
http://okipaki.com/Content/ImagesHeader/Uploaded/6/LeftImage.png

6 komentarzy: