poniedziałek, 28 stycznia 2013

Zakupione w Tesco - z rabatem -50% i większym

Wczoraj w końcu udało mi się zdążyć przed zamknięciem działu z kosmetykami wewnątrz hipermarketu Tesco. Słyszałam coś o jakieś promocji -50% na wybrane kosmetyki, ale nie sądziłam że dotyczy to całych szaf z kosmetykami Max Factor, Bourjois i Maybelline. Wczoraj na szybko coś wybrałam, a dzisiaj wróciłam po parę drobiazgów robiąc przy okazji zakupy dla znajomych koleżanek :)
Zapraszam do dalszego czytania jeśli jesteście ciekawe cen po obniżce oraz tego, które z poniższych kosmetyków zachowam dla siebie

1. Bourjois, Volume Fast&Perfect, cena po obniżce: 30zł
Akurat wyrzuciłam puste opakowanie po moim L'Orealu i znalazłam (mam nadzieję) dobry zamiennik

2. Bourjois, Bio detox organic, cena po obniżce 28.50
Puder również zostawiam sobie :)

3. Max Factor, Panstic - podkład w sztyfcie (dla mnie), cena po obniżce: 18.20zł
4. Max Factor Colour adapt, podkład który powędruje do mamy, cena po obniżce: 20zł
5. Max Factor Lasting Performance (dla znajomej), cena po obniżce: 25zł

6. Max Factor, cieniew kolorze nr 425 (dla mnie), cena po obniżce: 16zł
7. Bourjois, Cienie do powiek Smoky Eyes, nr 03 (dla znajomej zachwyconej wyglądam tych cieni na moich powiekach), cena po obniżce: 25zł
8. Maybelline, EyeStudio, poczwórne cienie nr 05 (dla mamy), cena po obniżce: 16zł

9. Max Factor, lakier mini nail polish, niestety nie dla mnie :( Cena po obniżce: 9zł

10. Elancyl, koncentrat redukując rozstępy, cena po obniżce: 33.60zł (dla mnie :) )


A Wam udało się coś upolować w tej promocji? :) Ja po dzisiejszych zakupach czuję się w pełni szczęśliwa, ponieważ mam już komplet kosmetyków kolorowych, które posłużą mi do końca roku (mam nadzieję :D )

28 komentarzy:

  1. Gratuluję tak udanych zakupów! :) Nawet nie wiedziałam, że jest taka obniżka w Tesco :) Ja tym razem zapolowałam na kosmetyki pielęgnacyjne w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja siedzę cicho, bo znowu ktoś mi zarzuci, że wyliczam ci kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne łowy!
    Widać,że lubisz brązy i beże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje są tylko cienie MF :( Maybelliny już mama odebrała, a cienie Bourjois zaraz pójdą do koleżanki z bloku obok :(

      Usuń
  4. Jejciu...ale zakupy :) W takiej cenie chyba bym wykupiła wszystkie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW kochane świetne zakupy
    szkoda, że u mnie nie ma w Tesco takiego stoiska
    ja za to odwiedzam hebe i tak korzystam z promocji
    ja się skończy cały tydzień z promocjami zapraszam to pochwalę się co upolowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się doczekać Twojego posta :)
      Ja chyba jednak odpuszczę sobie Hebe w tym roku, hehehehe :D A nie, czekaj... chyba mam jeszcze jakieś bony -10zł.. kurde ;)

      Usuń
  6. Wow ... rewelacja. Byłabym szczęśliwa mając tyle nowych kosmetyków w domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy :) Szkoda, że u mnie w Tesco nie ma takich kosmetyków, bo już bym jechała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super oko nacieszyć nawet takimi wspaniałościami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne łowy :) Ja w końcu poszłam do Ross i kupiłam podkład w cenie regularnej, bo promocje skończyły się 26 stycznia :(

    OdpowiedzUsuń
  10. No ten lakier za 9 zł mnie zabił ;) U mnie nie ma takich szaf w żadnym Tesco :(
    Wspaniałe łupy :) Gdy szukałam ostatnio BB od B, oglądałam własnie ten Bio Detox, ale kosztował 50zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi, że gdybym miała je gdzie trzymać to bym zakupiła kilka kolorków dla siebie ;)
      A tak to tylko znajoma skorzystała z moją pomocą ;)
      A tusz z Bourjois ma obracającą się szczoteczkę, wow :D Teraz tylko muszę się nauczyć go obsługiwać ;)

      Usuń
  11. Ależ piękne zakupy, napatrzeć się nie mogę ;)
    kolorki cieni mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście niezła przecena!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam o tej promocji...

    Niezłe zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jaki zapas!!! Jestem ciekawa wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że u mnie nie ma Tesco. Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hi gorgeous:) great items!
    Thank your for visiting mine and for your lovely comment!
    I'm following you via GFC, would you like to follow me back?
    Kisses, have a great sunday!
    new post:
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/02/chic-touch-upon-camouflage.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze ja nic nie słyszałam o tej promocji:( A zakupy bardzo udane ja zrobiłabym chyba identyczne:) Najbardziej podoba mi się kolor lakieru:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie słyszałam o tej promocji, a szkoda... bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio dużo słyszę o marce Bourjois ciekawe czy w rzeczywistości się aż tak dobrze sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezłe łupy - najbardziej podoba mi się Elancyl w tak niskiej cenie! że też nie było mnie wtedy w TESCO! Super produkty - czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. rany, co za szaleństwo !!!! :)

    OdpowiedzUsuń