wtorek, 12 lutego 2013

GlossyBox - edycja specjalna "Najlepsze Kosmetyki 2012"

Przed chwilką do moich drzwi zapukał kurier ze specjalną edycją GlossyBox. Jest to edycja limitowana o nazwie "Najlepsze Kosmetyki 2012". Cztery z tych kosmetyków znam z poprzednich edycji Glossy, natomiast dwa będą dla mnie kompletną nowością.


Po otwarciu pudełeczka moim oczom ukazało się dużo różowego papieru, pod którym były ukryte kosmetyki:
Szybko je jednak znalazłam ;)
W pudełku była też karteczka z opisem kosmetyków:
Kosmetyki, których nie znam to:

1. Pat&Rub, peeling do ciała Home Spa (miniaturka 50ml)

2. Lierac, Balsam S.OS. do skóry odwodnionej (miniaturka 10ml)

Pozostałe kosmetyki miałam przyjemność już wcześniej używać. Jednym z najlepszych wg mnie kosmetyków 2012 jest krem pod oczy Clinique. Miniaturka 5ml jest bardzo wydajna. Stosując ją raz dziennie wystarcza na 2 miesiące. Jej recenzję zamieściłam TUTAJ. A tak wygląda:

W listopadowym pudełku znalazłam bazę Cashmere, z którą również bardzo się polubiłam. Recenzję możecie przeczytać TUTAJ. Niedawno też opisywałam pomadkę Glossy Pink (KLIK), którą znalazłam przy zamówieniu archiwalnego GB Duo (niestety już niedostępnego).

I na końcu miniaturka perfum Chloe:

A Wam jak podoba się zawartość tej specjalnej edycji GlossyBox? :) 
Mam nadzieję że jeszcze w tym tygodniu ujrzę pana kuriera z GlossyBoxem Luty 2013 (Niedawno wykupiłam 6-cio miesięczną subskrypcję)

21 komentarzy:

  1. Ta baza mnie zainteresowała. Zaraz przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę kosmetyku Pat&Rub *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynie perfumy Chloe mnie ciekawią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej bazie czytałam same pozytywy :) Świetny box :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne :) aż sama bym przygarnęła to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tzn. kosmetyki :)
      Ale pudełko też ładne - różowe z kokardką ;D

      Usuń
    2. Też mi się podoba pudełko:) na pewno dałabym mu jakieś drugie życie;)

      Usuń
  7. Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się szata graficzna *_* a pudełko zamówiłabym gdyby nie ta szminka i baza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj bardzo bardzo mi się podoba to pudełeczko;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe te kosmetyki :)Fajnie prezentuje się całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten box :) czasami są one takie średnie, ale ten przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń