piątek, 15 lutego 2013

GlossyBox Luty 2013 już u mnie!

Dzisiaj kurierzy z mojego miasta chyba postanowili zrobić mi prezent po-walentynkowy. Od rana otrzymałam już cztery paczuszki! A ten post będzie o najbardziej wyczekanej przesyłce - GlossyBox :)

Dziś około godziny 12.00 odwiedził mnie kurier DPD. Od razu poznałam, że w ręce trzyma GlossyBoxa dla mnie :) W środku znalazłam ulotkę informacyjną:

No i według mnie ciekawą zawartość:

Jeden z tych pięciu produktów jest mi dobrze znany, pozostałe będą dla mnie nowością. A oto i one:

1. Tołpa, dermo face, hydrativ - krem nawilżający do twarzy, lekki (36.99zł / 40ml)
Ten krem jest mi dobrze znany. Używam go od stycznia i w połączeniu z serum hydrativ bardzo pomógł mojej odwodnionej buzi. cena w sklepach to około 30zł.

2. L'Oreal Paris Color Riche, lakier do paznokci (20zł/5ml)
Bardzo się cieszę, że w końcu wpadł w moje łapki. W sklepach zawsze wybierałam tańsze lakiery, gama Color Riche też mnie kusiła ale wolałam zainwestować w lepszy podkład czy cienie zamiast w ten lakier.

3. ModelCO, paleta cieni (80zł/2x2,35g)
Cienie w moich ulubionych odcieniach, mam nadzieję że się sprawdzą.

4. i 5. Scottish Fine Soaps, szampon i odżywka do włosów (11.90zł / 40ml/ sztuka, czyli w sumie 23.80zł za szampon i odżywkę)
Nie polubiłam się z mleczkiem tej marki z grudniowego boxa. Mam nadzieję, że szampon i odżywka okażą się lepsze.

No i prezent, czyli foremki do pieczenia babeczek. A więc zostawiam Was z tym postem i idę piec babeczki dla męża i siebie :*

Jak Wam się podoba zawartość boxa? Ja jestem z niego zadowolona ;)

25 komentarzy:

  1. Ależ ładny kolor dostałaś lakieru. Jak zobaczyłam, że jest lakier modliłam się o cokolwiek, byle nie brąz, ale.. niestety za dużo farta w jednym dniu by było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Glossy mi się bardzo podoba :) Śliczne cienie do powiek :) foremki + te ozdobne patyczki z logiem Glossy fajnie się prezentują :) Super zawartość. Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W innej wersji widziałam lakier Pierre Rene.
    Mnie to pudełko nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień lakieru Ci się trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe, jaki ja dostanę zestaw, narazie czekam :) Twój mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zawartość!!!
    I fajne zmiany na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja dostałam okropny kolor lakieru - ni to brąz ni to beż ni pomarańcz. :( cienie też nieciekawe jak dla mnie. za dużo brokatu w nich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajjjj super! :) Nie mogę się doczekać mojego pudełeczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no...:) Fajny zestaw. Aż trzy pełnowymiarowe produkty.
    Daj znać, jak się spisuje lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość piękna i super foremki na babeczki . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hi blogger!!!How are you?? :) thank you very much for your support!! I followed back!!:) If you want liked my fan page..and i do the same..just leave me a comment and said me that you did :)
    this products looks very nice!!! :)

    Have a nice day!! :)
    xoxo stefania
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    http://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek lakieru mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pudełeczko, bardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. cienie i lakier w moich kolorkach...
    jak wyszły babeczki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolorek lakieru :) ja nie miałam tyle szczęścia ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym miesiącu żałuję, że nie zamówiłam ;(
    a tak po za tym to bardzo fajny blog żałuję, że nie trafiłam tutaj wcześniej, na pewno będę go częściej odwiedzać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam, ze na fb ludzie narzekają na lutowy glossy, a wcale nie jest taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam tak jakby "alternatywę" dla shiny box i glossy box. Tu również można zbierać pkt. i wymieniać je na kosmetyki lub inne nagrody. http://guuli.pl/index.php?option=com_user&view=login&ref=15365

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam sposób aby zdobyć karty upominkowe do Rossmann lub Duglas wystarczy wejść tu: http://guuli.pl/index.php?option=com_user&view=login&ref=15365

    OdpowiedzUsuń