sobota, 9 lutego 2013

Green Pharmacy: Delikatne Mydło do higieny intymnej

Pod wieczór przychodzę do Was z kolejnym postem, tym razem na temat pielęgnacji wrażliwych stref. Jest to kolejny produkt Green Pharmacy, który mnie zachwycił. Mimo podrażnionej i wrażliwej skóry nie wywołał u mnie niepożądanych reakcji. Ale zacznijmy od początku.

Kosmetyk do higieny intymnej zamknięty jest w ogromnej butli 370ml z dozownikiem, który nigdy się nie zacina. Podczas kąpieli czy szybkiego prysznica łatwo wydobywam potrzebną ilość mydła na dłonie. Produkt odpowiednio się pieni i szybko spłukuje, nie zostawiając we wrażliwych miejscach tłustej warstwy.
Posiadam wersję z rumiankiem, która pielęgnuje skórę nie podrażniając jej. Zapach jest intensywny, lekko ziołowy. Mi się bardzo podoba, ale niestety szybko się ulatnia.
Przetestowałam już wiele płynów do higieny intymnej. Duża część z nich podrażniła mnie i uczuliła. W przypadku mydła GP nie ma mowy o żadnych uczuleniach. Skóra jest wypielęgnowana, a uczucie czystości utrzymuje się cały dzień. Jestem bardzo zadowolona i chętnie będę wracać do tego i innych kosmetyków Green Pharmacy!
A Wy znacie ten specyfik? :)

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. http://www.bangla.pl/zdjecia-green-pharmacy-delikatne-mydlo-do-higieny-intymnej-rozne-rodzaje-up33098-32.htm
      Tutaj sobie możesz sprawdzić :) Mi baterie siadły podczas robienia zdjęcia składu :(

      Usuń
    2. Niby delikatny a silny detergent ma. Jeżeli jesteś takim wrażliwcem jak ja, koniecznie wypróbuj Lactacyd Femina Plus - ma "aż" 9 składników;) W tym kwas mlekowy. Żadnego SLS, żadnego glikolu propylenowego (u mnie działa jak wrota dla wszelkich infekcji, nie powinien być stosowany na podrażnioną skórę, a GP niestety go w składzie ma:(). Koniecznie wypróbuj:) I jest całkiem niedrogi, ok. 13 zł.

      Usuń
  2. Nie znam ale jest na zakupowej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że nie posiadałam mydełka do higieny intymnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam w tej chwili płynu z Joanny i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń