niedziela, 10 lutego 2013

Kryolan for GlossyBox: szminka i róż do policzków

W styczniowym pudełeczku GlossyBox znalazłam róż do policzków Kryolan, natomiast kiedy pojawiła się szansa na zamówienie archiwalnego Glossy - skorzystałam z niej i w sierpniowym pudełeczku znalazłam szminkę w kolorze Glossy Pink, na której także było napisane Kryolan. Oba te kosmetyki kolorowe coś łączy - zostały zaprojektowane specjalnie dla GlossyBox i znajduje się na nich miękne logo Glossy. Zapraszam na dużą porcję zdjęć oraz opinię na temat pomadki!

Zacznę może od produktu, którego często używam - pomadki w kolorze Glossy Pink. Jej kolor po otworzeniu opakowania prezentuje się tak:
Kolor Glossy Pink
Na początku wydawało mi się, że będzie to intensywny, ciemnoróżowy kolor. Na szczęście okazało się, że bardzo ładnie stapia się z kolorem ust i daje naturalny, subtelny efekt. Usta są podkreślone, nie wyglądamy tandetnie. Co jest dla mnie ważne, szminka pasuje do makijażu oka w odcieniach brązów.
Po nałożeniu na usta nie powoduje uczucia ściągania ani wysuszenia. Jedyne do czego muszę się przyczepić to zapach - bardzo drażniący (taki, jak w szminkach z bazarku po 2zł). Nie zauważyłam też właściwości pielęgnujących. Na pewno wykorzystam i już do niej nie wrócę.
Glossy Pink na ustach
No i róż do policzków w kolorze Glossy Rosewood:
Niestety, nie wyglądam dobrze w różowym kolorku dlatego zaraz po zrobieniu zdjęć róż oddałam mamie, która uwielbia wszystko co różowe. Z jej opinii wynika, że jest dobry, nie uczula i dobrze się go nakłada pędzlem. Na koniec jeszcze skład:

A Wam jak się podobają te kosmetyki? Może też używacie? :)

12 komentarzy:

  1. Mnie zaciekawił ten róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różu nie używam, ale pomadka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka świetnie się prezentuje, faktycznie pasuje do brązów na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kosmetyki prezentują się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam oby dwa kosmetyki, pomadkę testowałam i jestem z niej bardzo zadowolona. Róż czeka na swoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, oba kosmetyki ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  7. Róż wygląda ciekawie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się bardzo podobają te kosmetyki :) Też bym chciała je mieć :)

    OdpowiedzUsuń