czwartek, 21 lutego 2013

L'Oreal Color Riche - zdjęcia i opinia o lakierach do paznokci

Tydzień temu przyjechał do mnie pierwszy lakier z serii Color Riche. Aż trudno uwierzyć, ale nie używałam wcześniej lakierów z tej serii. Dzisiejszy post będzie dotyczył dwóch kolorów:
  • 608: Luxembourg Garden
  • 202: Marie Antoinette

Oba lakiery są zamknięte w 5ml szklanym opakowaniu. Mają bardzo duży pędzelek, który wg mnie dobrze rozprowadza emalię na pazurkach.

Zacznę może od opisu koloru 202. Jest to delikatny róż, więc myślałam że okaże się bezbarwny. Niespodzianką było to, że już przy drugiej (cienkiej) warstwie wyglądał idealnie. Myślę, że wpływ na to ma żelowa konsystencja.

Kolor jest bardzo subtelny, idealny na co dzień do pracy czy na uczelnię. 

I jeszcze drugi lakier o numerze 608. Konsystencja podoba - żelowa. Świetnie rozprowadza się na pazurkach i szybko schnie. W przypadku tego koloru wystarczy jedna warstwa. 
A oto i jak wygląda na pazurkach:

A na zdjęciu poniżej udało mi się uchwycić piękny połysk, jaki daje kolor Luxembourg Garden:

Jeszcze dodam, że oba kolory są piękne, TRWAŁE, nie odpryskują. Dopiero po kilku dniach się ścierają. Żałuję, że wcześniej nie zainteresowałam się gamą L'Oreal Color Riche. Dopiero lutowy GlossyBox uświadomił mnie, że to lakiery warte zakupu.

Jak Wam się podobają te kolorki? :)

PS. Dziękuję Natalii za przemiłą wymianę. Kolor 202 trafiony w 100% :)

26 komentarzy:

  1. Nie moje kolorki, choć ten 1 jeszcze bardziej, 2 absolutnie nie. Ja miałam w pudełeczku niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog , zapraszam na mojego . ;)
    Obserwujemy ?
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten róż wpada mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż jest bardzo delikatny :)
    Ten drugi to nie mój kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog , zapraszam do czytania mojego pamiętnikowego bloga . ;)
    loveforeverskarbie.blogspot.com/
    Ciekawy blog, warty uwagi ! :

    Pozdrawiam Jagoda ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie spodobał mi się ten różowy odcień-muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwy odcieni zachęcające, ale chyba tylko tyle. Według mnie nazwa nie ma nic wspólnego z kolorem :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten różowy jest super, bo taki naturalny :) Z reszta ten drugi też fajny, tylko ostatnio jakoś nie przepadam za ciemnymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba kolory są cudne! Mój dalej leży, ale coś z niego wykombinuję! Na bank!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie ten rozowiutki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe te lakiery. Z tych dwóch różowy podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog :)
    witam malinową koleżankę :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba wyglądają bardzo ładnie - jaka jest ich cena?
    Bo loreal zazwyczaj kojarzy mi się niestety z drogimi kosmetykami, na które szkoda mi kasy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz są po niecałe 18zł w Ross :)
      Niestety dość drogie ale bardzo dobre ;)

      Usuń
  14. szkoda, że ostatnio żadnego koloru nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten róż jest przepiękny :)

    Pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Malinowego Klubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i jakim cudem ja nie mam jeszcze żadnego z tych lakierów :> Super oba kolorki

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kolorki, ja mam 106 a jest to złoty jasny brąz i jestem bardzo zadowolona z konsystencji i trwałości...:)

    OdpowiedzUsuń
  18. 202 pierwsza klasa...jutro jadę na kolejne łowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kolory piękne, ale trochę drogie są te lakiery :( chociaż może warto, bo są dobrej jakości.
    zapraszam do mnie http://maziula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ten pierwszy kolor wpadł mi w oko

    OdpowiedzUsuń