sobota, 16 lutego 2013

Nowa współpraca z Credo PR

Wczoraj rano odwiedził mnie kurier z ogromną paczuszką wypchaną po brzegi. Spojrzałam na nadawcę i dowiedziałam się że jest to przesyłka od Credo PR (KLIK). Jeśli jesteście ciekawe, co znalazłam w środku zapraszam do dalszego czytania.

A w środku znalazłam produkty do pielęgnacji włosów i ciała:
a) Szampon Hegron, Salon Shampoo Professional Formula 1000ml
b) Maska do włosów Hegron, Salon Hair Mask Professional Formula 500ml
c) GorVita, Żel z kasztanowcem, Wyciąg z kasztanowca w żelu na przemęczone nogi 200ml
d) Gerovital, Krem nawilżający (próbki 10x2ml)

Oraz trochę spożywki:
a) Majonez Kętrzyński o smaku chrzanowym 220g
b) Majonez Kętrzyński o smaku czosnkowym 220g
c) Musztarda Kętrzyńska sarepska 170g

Firmie Credo PR dziękuję za przekazanie produktów do testów. Już wkrótce zaproszę Was na recenzję tych kosmetyków i produktów spożywczych.

14 komentarzy:

  1. Świetna współpraca, gratuluję. Przyjemnego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta butla szamponu jest świetna :D Gratuluję współpracy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy :) I miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współprac !:) taki że na zmęczony nogi to i mi by się przydał;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejj ile dostałaś fajniutkich rzeczy :P Już się nie mogę doczekać mojej paczuszki, ciekawe co dostanę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję
    przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa współpraca - obyś była zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń