piątek, 15 lutego 2013

Ostatni post na dzisiaj: przegląd poczty!

Jak pisałam po południu, kurierzy niemal co chwila odwiedzali mnie z nowymi paczuszkami. Wiecie już że jedną z nich był GlossyBox, pora na ujawnienie zawartości kolejnych dwóch paczuszek.


Do testów otrzymałam:
Tusze Wibo / Lovely (testy przedsprzedażowe):
  • Volume Booster - wydłuża i pogrubia
  • False Lashes - jak sugeruje nazwa - mascara ma nam zapewnić efekt sztucznych rzęs ;)
  • Lift Lash XXL Volume - unosi i pogrubia rzęsy


Przez trzy kolejne tygodnie będę testować te tusze, wypatrujcie więc mnóstwa zdjęć i szczegółowych recenzji!

Kolejna paczuszka zawierała zestaw produktów marki Biały Jeleń:

Będę miała przyjemność testować następujące kosmetyki do higieny:
  • Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z chlorofilem (300ml)
  • Hipoalergiczny żel do mycia twarzy Biały Jeleń z aloesem i ogórkiem (200ml)
  • Hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej Biały Jeleń z szałwią (200 ml)
  • Hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń (250 ml)

 Również wypatrujcie recenzji w niedługim czasie :)

Produkty do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

12 komentarzy:

  1. super produkty, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocztowe szaleństwo-też to uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo.Życzę miłych testów.
    Sama uwielbiam testowac różne kosmetyki.:D
    mysterka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. biały jeleń - jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy i życzę, by były udane ;)
    tymczasem ciekawi mnie niezmiernie jak sprawować się będą tusze do rzęs, bo do Białego Jelenia mam już zaufanie :D

    OdpowiedzUsuń