środa, 20 lutego 2013

Paczuszka od Amethystblog.pl

Gdy wróciłam ze szkolenia dostrzegłam na biurku białą kopertę. Okazało się, że to przesyłka od znajomej blogerki Amethyst. Jest to lakier marki Wibo zaprojektowany przez blogerki. Jestem dumna ze znajomości z tak utalentowaną i wspaniałą dziewczyną, której piękne stylizacje motywują mnie do dbania o paznokcie.
A oto i cud jaki stworzyła Amethyst - Wibo, Gel Like, nr 4 - Flirt.

Lakier w kolorze Flirt jest różowy, jednak ten róż delikatnie wpada w fiolet:
Pojemność lakieru to aż 8,5ml. Z tyłu możecie znaleźć następujące informacje:
A więc ma on formułę imitującą lakier żelowy. Od razu musiałam sprawdzić, jak wygląda na paznokciach. Moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Zresztą zobaczcie same, na zdjęciach tylko jedna warstwa kosmetyku:

Jeszcze raz zapraszam wszystkie na bloga Amethystblog.pl


A Wam jak się podoba Flirt?
PS. Wyniki mojego rozdania pojawią się dziś około godz. 20.00 Bądźcie czujne! :)

17 komentarzy:

  1. Cudowny jest! Też go dostałam od Pati i chwalę się wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek, ale mi się bardziej podobają 2 inne z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten kolorek :) Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek i jak tylko będzie w sprzedaży, to od razu po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności :))) Tez się nim chwalę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie się prezentuje na Twoich pazurkach, wiedziałam komu go podarować ;) :**

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dziś dostałam ;) Cudowności! Gorzej, że przed wczoraj dostałam prawie identyczny, ale zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor, chyba najładniejszy z całego projektu.

    Witam nową Malinową Klubowiczkę i dołączam do obserwatorów - w Malinowym Klubie siła!

    OdpowiedzUsuń