środa, 27 lutego 2013

Przesyłka z Yves Rocher

W końcu przyjechał prezent jaki zamówiłam sobie kilka dni temu z katalogu wysyłkowego Yes Rocher. Na razie nie używałam kosmetyków i nie zrobię tego aż do 8 marca ;) Jako, że jest to prezent od męża na dzień kobiet, wstrzymam się jeszcze tydzień z testowaniem. A oto i co dostałam:

Do pielęgnacji ciała wybrałam sobie dwa opakowania kremu Pure Calmille:
To już szóste i siódme opakowanie tego wspaniałego kremu. Jest prawie taki jak znana dobrze wszystkim Nivea Soft, z tą różnicą że dużo lepiej się wchłania i świetnie łagodzi podrażnione po goleniu miejsca.

Tradycyjnie, jak przy każdym zamówieniu musiałam zamówić też żel pod prysznic. Na kolejnym zdjęciu uchwyciłam go z mini wersją balsamu 30ml:

A do makijażu i demakijażu wzięłam sobie taki zestawik mini produktów:

I jeszcze coś do twarzy i mini flakonik So Elixir:

A gratisem do zamówienia dorzucili mi to (kosmetyczka w tle również jest gratisem):

No cóż, już mam prezent na zbliżające się czyjeś urodziny w mojej rodzinie ;)

A czy Wy znacie kosmetyki Yves Rocher? Możecie mi polecić ich inne produkty? Ja osobiście wszystkim gorąco polecam krem do ciała Pure Calmille - jest niezawodny!

19 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent! Cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę ;) Wspaniały prezent dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam od mamy z gazety ten kupon, ale stwierdziłam, że z rzeczy dostępnych w tym mini katalogu nic nie potrzebuję, no może poza żelami z których kawowego uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam krem cure solution z yr i serię hydra vegetal i jeszcze parę innych kosmetyków :)
    ładny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków YR,ale chyba w końcu się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również orzystałam z tej oferty i tak samo wybrałam perfumy oraz dostałam tusz i próbkę kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ochotę na kilka ich kosmetyków, ale narazie się wstrzymam, bo muszę zużyć to, co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię balsam z arniką - świetna opcja na zimę i mrozy

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez ostatnio robiłam zakupy w YR. Również mam żel,tusz,kosmetyczke i próbkę kremu do twarzy. Żele mają swietne,ładnie pachną i świetnie się pienią!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę, jakie fajne zakupy. Kiedyś zamawiałam u nich sporo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się bliżej przyjrzeć tej firmie bo bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o :) a ja nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne kosmetyki i urocza kosmetyczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kosmetyki z YR, myślę, że będziesz z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń