wtorek, 19 lutego 2013

Recenzja: Bourjois BB Cream 8 in 1 Foundation

Tą późną porą zapraszam Was na recenzję kosmetyku, który łączy w sobie cechy podkładu i kremu pielęgnacyjnego. Mowa o Bourjois BB Cream 8 in 1 Foundation. Krem posiadam w odcieniu nr 21 Vanilla. Za niedługo będę miała też przyjemność zaprosić aż trzy z Was do przetestowania tego rewelacyjnego produktu. Ale o tym niebawem... Również w najbliższym czasie (tj. jutro wieczorem) wypatrujcie wyników wczoraj zakończonego konkursu ;)
Tymczasem jednak poczytajcie sobie czy warto mieć BB Cream w swojej kolekcji.

Kosmetyki tej marki znam i uwielbiam. Ten BB Cream dodatkowo jest zamknięty w pięknym opakowaniu - płaskim, podłużnym, które po otworzeniu ukazuje ogromne lusterko:

Jak widać, podkład nie zajmuje całego opakowania ale zapewniam Was, że jest naprawdę wydajny. Delikatne muśnięcie idealnie pokrywa całą twarz. Dodatkowo konsystencja jest płynna, kremowa. W niczym nie przypomina pudru, co może sugerować takie opakowanie.
Dla siebie postanowiłam wybrać kolor 21: Vanilla - najjaśniejszy odcień:

Na nadgarstku wygląda on tak:

A na twarzy tak:
Co do działania nie mam zastrzeżeń. Jest to krem/podkład typu 8 w 1 i akurat w moim przypadku spełnił większość swoich obietnic. Kremowa konsystencja kremu łatwo i równomiernie rozprowadza się na twarzy, bardzo ładnie wyrównuje on kolor skóry. Jego wytrzymałość też jest niezła. Na mojej buzi dał radę jakieś 6-7 godzin, co jest nie lada wyczynem jak na podkład.
Co jest jeszcze ważne - kosmetyk wygląda bardzo naturalnie, nie tworzy efektu maski, ale idealnie przykrywa wszelkie niedoskonałości. Nie zapycha porów, nie uczula, nie podrażnia. 
Dzięki niemu moja twarz nie świeci się i nawet nie trzeba używać pudru. Jest też odpowiednio nawilżona i wygląda na zdrową i wypoczętą. Ma też SPF 20, co na pewno będzie przydatne latem.
Wracając jeszcze do lusterka - jest ono duże, obrotowe i umożliwia wykonanie pełnego makijażu bez konieczności stania przy wielkim łazienkowym lustrze.

Podsumowując, z przyjemnością wystawiam mu najwyższą ocenę: 6/6

Na koniec jeszcze zdjęcie składu:

I przypominam, że już wkrótce na tym blogu odbędzie się akcja testowania Bourjois BB Cream! Bądźcie czujne ;)


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

17 komentarzy:

  1. Kocham firmę Bourjois, jak dla mnie to jedna z lepszych na Polskim rynku. Marzę o przetestowaniu tego BB kremu, po prostu MARZĘ! Niestety, cena regularna jest za wysoka, a ja mam jeszcze podkład do wykończenia więc na razie odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A powiedz mi ten jasny to taki baaardzo jasny, czy jednak nie dla bladziochów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 21 Vanilla jest bardzo, bardzo jasny zdecydowanie dla bladziochów ;)
      Ale jest też nr 23, który też jest bardzo jasny z tym że dla osób o bardziej różowej cerze (21 jest dla cery ziemistej)

      Usuń
    2. Właśnie widzę całe mnóstwo możliwości testów, ale niesamowicie się boję nawet próbować, bo ze mnie jest niesamowity bladzioch i połowa, jak nie więcej najjaśniejszych odcieni jest dla mnie za ciemna :(

      Usuń
  3. Świetna opinia :) Zdjęcia piękne, a produkt genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, choruję przez te BB :(
    Ja również MARZĘ o nim ... może kiedyś moje marzenie się ziści ;)
    Ciekawa recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy o tych BB też mnie nachodzi, ale obiecałam sobie, że na razie stopuje z zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada.Bourjois to jak na razie jedna z niewielu (baaaardzo niewielu) firm której tusze,kredki i eyelinery mnie nie uczulają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog ;)
    Zapraszam do nas. Nowy post, czekam na pozytywne komentarze :**
    http://inspireeed.blogspot.com/2013/02/nartyy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa recenzja :)
    również go wielbię, tylko coś bardzo szybko zobaczyłam dno :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam ochotę wypróbować, ale taki prawdziwy azjatycki krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Then it is important to apply general amount involving any medical cream like Clearasil
    on your own face. In order to reassure yourself that your moles are safe from cancer, you would have to reinforces your
    observation by a doctor's diagnosis. Others think tanning and sunning themselves will dry up their skin and pimples to eliminate their acne.

    Here is my web-site: skintagsremoval16ab.webstarts.com

    OdpowiedzUsuń