piątek, 22 lutego 2013

Recenzja: GorVita, żel z kasztanowcem oraz produkty spożywcze od Majonezy Kętrzyn

Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka recenzji. Teraz zaprezentuję Żel z kasztanowcem na przemęczone nogi oraz 3 produkty spożywcze Majonezy-Kętrzyn, a późnym wieczorem pojawi się kolejna recenzja oraz zdradzę Wam zawartość reklamówki, która pojawi się w tym poście ;)
Miłego czytania! 

 
Pierwszym produktem, jaki otrzymałam do przetestowania jest Żel z kasztanowcem - wyciąg z kasztanowca w żelu na przemęczone nogi marki GorVita. Produkt warty uwagi jeśli mamy przed sobą długą podróż w pozycji siedzącej. Wiadomo jak bardzo wtedy puchną nogi. Żałuję, że nie odkryłam tego kosmetyku przed moimi autokarowymi podróżami do Hiszpanii - wtedy na pewno nie musiałabym czekać pół dnia aż opuchlizna zejdzie. 
Produkt bardzo mi pomógł, gdy zauważyłam w okolicach łydek lekką opuchliznę, spowodowaną prawdopodobnie długim siedzeniem. Zorientowałam się, że z moimi nogami coś jest nie tak, gdy napuchły bardzo mocno, że aż miałam problemy ze ściągnięciem skarpetek. Posmarowałam się żelem GorVita i na drugi dzień nie było śladu po opuchliźnie. 

Żel jest zamknięty w tubie 200ml, która jest zabezpieczona sreberkiem przed pierwszym otwarciem (dzięki temu mam pewność, że otrzymałam świeży, nieotwierany wcześniej kosmetyk):
  Konsystencję ma wodno - żelową, dzięki czemu szybciutko się wchłania i nie brudzi ubrań:
 Podsumowując, jest to produkt godny uwagi i warto go mieć, jeśli ma się problemy z puchnięciem nóg lub planuje się autokarową podróż.

Druga część notki będzie o żywności. A właściwie to o dodatku do kanapek. Tada:

Majonezy Kętrzyńskie o smaku czosnkowym i chrzanowym są niemal identyczne. Mają puszystą konsystencję i nie są zbyt gęste. Różnią się oczywiście posmakiem. W majonezie o smaku czosnkowym rzeczywiście czuć intensywną woń czosnku Może to przeszkadzać osobom, które tego smaku nie tolerują. Natomiast wersja o smaku chrzanowym jest bardziej delikatna, a chrzan z trudem da się wyczuć. Oba te produkty wykorzystałam jako dodatek do kanapek z szynką, zamiast ketchupu. Zniknęły w przeciągu tygodnia, a więc naprawdę mojej rodzinie smakowały. Słoiczki mają po 220g, a wyglądają tak:
majonez kętrzyński o smaku chrzanowym
majonez kętrzyński o smaku chrzanowym - konsystencja
majonez kętrzyński o smaku czosnkowym - konsystencja
Kolejny produkt to musztarda kętrzynska sarepska zamknięta w słoiczku 170g. Ja osobiście za musztardą nie przepadam, ale mąż je uwielbia i z jego relacji wiem, że musztarda ma mono wyczuwalny smak goryczki. Jest bardzo dobra jako dodatek do kanapek z szynką. Konsystencję ma nie za gęstą - raczej dość luźną. 


Produkty do testów otrzymałam od agencji Credo PR. Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność moich recenzji.
http://www.credopr.pl/images/credo-pr_01.jpg 

A na koniec mam dla Was kolejną reklamówkową zagadkę :)

 Co jest w środku? :D

7 komentarzy:

  1. Zrobiłam się głodna :D
    A reklamówce może portfel ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten żel z kasztanowca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli butik to tylko jakieś ubranko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydał by mi się taki żel, chyba się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, potrzebuję tego żelu...:D

    pochwal się nowym nabytkiem, no!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Majonez smakowy ? Hmmm ... ciekawe ;)
    Jestem ciekawa co też w butiku zakupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko fajne, ale kusi mnie żeby zajrzeć do tej torby z butiku....:))

    OdpowiedzUsuń