niedziela, 17 lutego 2013

Recenzja: Kosmetyki do mycia twarzy/demakijażu Tołpa

Dzisiejszy post będzie o mojej codziennej pielęgnacji, w której pomaga mi marka Tołpa. Do oczyszczania twarzy z pozostałości po makijażu używam matującego żelu Tołpa dermo face strefa t. Następnie stosuję tonik nawilżający dermo face physio, a później wklepuję serię kremów do twarzy hydrativ. Tak dobrany zestaw kosmetyków pomaga mi cieszyć się zdrową i promienną cerą.
A dzisiaj opiszę Wam zalety i wady dwóch kosmetyków:

Po dokładnym oczyszczeniu okolic oczu z tuszu i cieni myję buzię matującym żelem tołpa:
Jest zamknięty w standardowej 150ml tubie zamykanej na klik. Konsystencję jak na żel ma dosyć rzadką i płynną:
Pieni się raczej przeciętnie. Dosyć dużo trzeba wlać go na rękę, żeby porządnie umyć twarz:
No i moja opinia:
Mimo tego, że używam dużo żelu na jedno mycie twarzy jest on bardzo wydajny. Stosuję go codziennie od miesiąca i dalej jest go całkiem sporo. Myślę, że na kolejny miesiąc wystarczy.
Jest to żel matujący, więc trochę wysusza. Jednak myślę że każda z nas trzyma odpowiedni krem na łazienkowej półce, który szybko zredukuję uczucie wysuszenia.
Żel Tołpa nie podrażnił mojej skóry. Nie sprawił, że pojawiły się na niej krostki czy zaskórniki. Kosmetyk także nie uczulił mnie.
Dobrze oczyszcza twarz z pozostałości po makijażu, buzia po osuszeniu nie lepi się i jest miła w dotyku. Myślę, że po wykończeniu tej tubki z przyjemnością do niego wrócę.
Poniżej prezentuję jeszcze skład żelu:

Od razu po umyciu twarzy powyższym żelem używam toniku nawilżającego tołpa dermo face physio:
 Myślę, że nad konsystencją nie ma się co rozpisywać. Jak to w każdym toniku jest ona wodna i rozprowadzamy kosmetyk przy pomocy wacika.
Na szczególną uwagę zasługuje zamknięcie - dokładnie takie jak lubię. Poprzez naduszenie w miejscu gdzie jest napisane "PRESS" otwieramy opakowanie i możemy wlać na wacik dowolną ilość kosmetyku.
Tonik bardzo fajnie nawilża, a uczucie suchości szybko znika. Przez pierwsze minuty od użycia czuję też lekkie mrowienie, które po chwili ustępuje. Kosmetyk szybko się wchłania i od razu po aplikacji mogę nakładać kremy...
I jeszcze skład:

O kremach i innych produktach, którymi pielęgnuję twarz napiszę już wkrótce! Na razie mam dla Was zagadkę: Jak myślicie, co znajduje się w tej reklamówce?

Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

21 komentarzy:

  1. Mam ten żel i nawet go lubię; jest to jedyny kosmetyk z Tołpy gdzie nie odpowiada mi zapach.
    A w torbie no cóż na pewno coś extra ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik bardzo fajnie się prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszące obydwa kosmetyki :) A w Torbie jest...yy...nie mam pojęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tołpę uwielbiam :)

    A w reklamówce... pewnie perfumy :) A może jakaś paletka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam zestaw Tołpy. Żel rzeczywiście trochę wysusza, ale tonik rekompensuje to.

    W reklamówce - wiem, ale nie powiem:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę,że jakieś perfumy /Burberry :)/ lub zestaw kremów :)
    Zżera mnie ciekawość,co jest w środku. Kiedy odkryjesz tajemnicę? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro rano ją rozpakuję :D Mogę zdradzić że nie jest to nic z kolorówki ;) a jedna z marek jakie tam siedzą to John Frieda, Frizz-Ease ;)

      Usuń
    2. A to pewnie coś do włosów :)

      Usuń
  7. Świetny zestaw Tołpy!
    a w reklamówce...nie mam pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te Tołpowe kosmetyki :) Z reklamówki powiało tajemniczością ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A to już chyba wiem,o czym mowa :))
    Czekam do jutra w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna recenzja :)
    W reklamówce? No to mi wygląda na jakieś kremy? Może nowy zapach?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam inny zestaw tołpy do oczyszczania twarzy, też wkrótce o nim się rozpiszę, a reklamówki jestem baaardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja jeszcze nie miałam przyjemności ich używać

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty, jeszcze nie miałam nic tej firmy więc czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że ten żel by się fajnie sprawdził na mojej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam te kosmetyki w Rossmannie, ale jak na razie nie interesowałam się nimi bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie że miałaś możliwość przetestować tołpę - dobra firma

    OdpowiedzUsuń