niedziela, 24 lutego 2013

Recenzja: Kosmetyki hipoalergiczne Biały Jeleń

Dziś mam dla Was recenzję aż czterech produktów marki Biały Jeleń. Ogólnie mówiąc, wyrobiłam sobie pozytywną opinię na temat tych kosmetyków. A po szczegóły zapraszam dalej :)

Jak można zauważyć na zdjęciu, do przetestowania otrzymałam:
  • Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z chlorofilem (300ml)
  • Hipoalergiczny żel do mycia twarzy Biały Jeleń z aloesem i ogórkiem (200ml)
  • Hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej Biały Jeleń z szałwią (200 ml)
  • Hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń (250 ml)
Wszystkie te kosmetyki łączy wyjątkowa delikatność. Nie zaszkodzą osobom o wrażliwej skórze skłonnej do alergii. Ponadto są w rozsądnej cenie i każdy może sobie na nie pozwolić.
A oto i szczegółowe informacje o każdym z produktów:

1.  Hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń (250 ml)
 Ma niesamowicie delikatny zapach, dzięki czemu używa go oprócz mnie mój mąż. Oboje jesteśmy zadowoleni z działania. Przede wszystkim z tego, że kosmetyk nie uczula (mój mąż ma bardzo wrażliwą skórę skłonną do podrażnień).

Według mnie ma fajną, gęstą konsystencję i jak na żel całkiem nieźle się pieni. Buteleczka jest zwężona na środku i wygodnie trzyma się ją w dłoni. Po prysznicu i osuszeniu ciała nie czuję nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia i przesuszenia.
Myślę, że często będę wracać do tego żelu.
Jego skład jest następujący:

2. Hipoalergiczny żel do mycia twarzy Biały Jeleń z aloesem i ogórkiem (200ml)
Prawdziwa perełka w tym zestawie. Żel do mycia twarzy ma dosyć wodnistą konsystencję i trzeba go dużo użyć za jednym razem. Nie przeszkadza mi to, ponieważ kosmetyk jest bardzo wydajny. Aż 200ml żelu do twarzy to naprawdę dużo (standardowo widuję opakowania 150ml). Zamknięty jest w wygodnym opakowaniu, które wystarczy nacisnąć u samej góry, aby wydobyć produkt:
Jego działanie jest dobre, nie podrażnia twarzy, nie przyczynia się do powstania nowych niedoskonałości. Chociaż nie usuwa już istniejących zaskórników i tak cieszę się, że mnie nie uczulił. Twarz jest dokładnie umyta z resztek makijażu.
Niestety po osuszeniu ręcznikiem występuje lekkie uczucie ściągania, które niweluję za pomocą toniku nawilżającego.
Żel do mycia twarzy jest moim zdecydowanym faworytem i na pewno będę do niego często wracać.

3. Hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej Biały Jeleń z szałwią (200 ml)

Kolejny dobry kosmetyk. Nie uczula ani nie podrażnia wrażliwych miejsc. Jego konsystencja jest lekka, kremowa. Używam codziennie i nie narzekam na pieczenie czy swędzenie delikatnych miejsc.
Jedynym minusem jest dosyć masywna buteleczka, którą niewygodnie mi się trzyma (kilka razy zaliczyła już upadek na posadzkę. Mimo to uważam, że emulsja jest warta wypróbowania.
I na koniec jej skład:

4. Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z chlorofilem (300ml)
 Produkt, który nie do końca mi przypasował... Bardzo fajnie, że nie przyczynił się do nasilenia łupieżu. Plusem jest również fakt, że po użyciu nie swędzi mnie skóra głowy.
A do minusów zaliczam "plątanie" włosów, przez co trudno mi je rozczesać. No i włosy po osuszeniu zmieniają się w szopę. Na szczęście da się je wymodelować odpowiednimi odżywkami i nabłyszczaczami.
Kosmetyk ma aż 300ml, więc postanowiłam że będę go wykorzystywać wyłącznie do mycia nasady głowy, a same włosy myję innym szamponem. I w takiej konfiguracji jest idealnie.
Skład:

A Wy znacie kosmetyki Biały Jeleń? :)


Kosmetyki Biały Jeleń do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

15 komentarzy:

  1. Jelonki są świetne :) Zwłaszcza przypadł mi do gustu żel do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo przypadł do gustu płyn do intymnej. W żelu do mycia twarzy brakuje mi peelingujacych drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoznaję się z Białym Jeleniem i przyznam,że podobają mi się produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam, ze produkują tylko mydło ;D chyba sie na którys skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam BJ :)
    Żel pod prysznic już mi się skończył,ale reszta dzielnie walczy ze skórą i włosami :P

    OdpowiedzUsuń
  6. i ja uważam, ze bardzo fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie , żę masz przyjemność testowania białego jelenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. i u mnie robią furorę wśród domowników :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem szamponu.Nigdy nie używałam nic z Bialego Jelenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na pewno skuszę się na ten żel do higieny intymnej bo właśnie skończył mi się taki z Ziai.

    Reszta raczej mnie nie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem niezłe są Jelonki, aczkolwiek szampon nie wywarł na mnie dużego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Emulsja do hig intymnej i żel do mycia twarzy to moje ulubione kosmetyki z Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie przekonały próbki żelu do higieny intymnej :) Wykończę to co mam i zamierzam kupić białego jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo czytam o tej firmie ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń