poniedziałek, 18 lutego 2013

Tajemnicza reklamówka z Douglasa - oto co w niej znalazłam!

Wczoraj podczas wizyty w Douglasie zainteresowała mnie jedna rzecz. Zanim ją kupiłam, przeszłam się po całym sklepie i zastanawiałam się czy na pewno jej potrzebuję. Ostatecznie stwierdziłam, że perfumy mi się kończą (tylko dwie niepełne buteleczki po 30ml na stanie w domu), więc zakupiłam tą nowość.

Wczoraj pisałam, że jednym z produktów w reklamówce są kosmetyki do włosów Frizz-ease. Własciwie są to tylko próbki, które dostałam jako gratis do zakupów, ale pani w Douglasie powiedziała, że skutecznie prostują włosy więc jestem ich bardzo ciekawa:

No i cel moich zakupów - woda toaletowa Playboy Play It Pin Up Collection, 30ml. Bardzo ładny zapach, ale jak to z Playboyami bywa, strasznie słodki i ciężki. Ja takie zapachy uwielbiam :)
Tym samym kolejny królik dołączył do mojej kolekcji. Po zużyciu opakowania pomyślę nad zrobieniem jakieś króliczej pomocy dydaktycznej dla moich uczniów ;)

Znacie ten zapach Playboy? Podoba Wam się?

22 komentarze:

  1. Ha, wiedziałam że jakieś perfumy muszą tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu :) Koniecznie napisz coś o tych próbkach Frizz-ease :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A intuicja mi podpowiadała, że perfumy :D Ale pomyślałam sobie, że w swojej kolekcji masz już wszystkie króliczki, więc pewnie to jednak nie perfumy. A jednak! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiedziałam!
    Niemożliwa jesteś! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapachy z Playboy'a ;) Nawet nie wiedziałam, że jest jakiś nowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alxia, Ty nasza zakupoholiczko kosmetyczna...:P

    Śliczne pudełko:)
    A zapachu jeszcze nie znam...;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zapachu ale lubię słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z tą króliczą dydaktyką :D
    Ja jakoś nie przepadam za zapachami Playboya, ale wiadomo, że zapach to sprawa indywidualna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za ciężkimi i słodkimi zapachami, ale akurat playboya lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś wąchałam Playboye i wydały mi się strasznie za słodkie, jak dla mnie ;) tak to jest, że każdy lubi coś innego

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfumy...tego nigdy dość na kobiecej toaletce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zagadka rozwiązana :)
    czekam na opinie kosmetyków do włosów

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego nie widziałam zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam zapachu, ale lubię słodkie perfumy, więc muszę go powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This excеllent website reallу has all the info I neeԁеd concerning this subject and didn't know who to ask.

    Feel free to visit my web site Email Console

    OdpowiedzUsuń
  16. Spοt on ωith this write-up, I serіοuslу believe that this web sіte needѕ a lot mοre attention.
    I'll probably be returning to read more, thanks for the info!

    my site ... http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    OdpowiedzUsuń
  17. I аm smоkіng regardіng 25 yеars a Ѕοmething like
    20 a day guy (sometimes а lot more when Nοw i'm working from home). I have tried more-or-less everything to stop previously or another and constantly failed I like the smoking expertise and patches don't substitute that.



    my homepage :: biccywiki.org

    OdpowiedzUsuń