czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki!

W 2013 roku walentynki wypadły w okresie ferii, miałam więc trochę czasu aby przygotować coś związanego z tym amerykańskim świętem. Wczoraj upiekłam ciasto "krówka", pomalowałam pazurki w walentynkowy wzorek. Jeśli jesteście ciekawe, co jeszcze się wydarzyło w ostatnich dniach zapraszam do dalszego czytania :)

Serduszka nierówne, ale ważne że małżonkowi się spodobały :)
Dostałam też od męża bransoletkę. Właściwie to kupił mi ją tydzień temu, ale zaznaczył, że to prezent walentynkowy. Oto i ona:

No i na końcu dwa pudełeczka, które przyszły w tym tygodniu więc zyskały miano prezentu walentynkowego :) Są to ShinyBoxy, które otrzymałam za darmo dzięki zarejestrowaniu się w portalu www.vinted.pl i dodaniu zdjęć 5 produktów. Boxy te są mi dobrze znane - w zeszłym roku zakupiłam je w promocji. Być może część z nich przeznaczę na jakieś rozdanie ;)
Październik 2012:

Grudzień 2012:

Mam nadzieję, że gdy mąż wróci z pracy, zabierze mnie w jakieś romantyczne miejsce :)

A Wy jak spędzacie walentynki?

8 komentarzy:

  1. Jakie słodkie pazurki :) Zazdroszczę Ci pudełeczek ;) Do mnie jeszcze się nie odezwali ale czekam cierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta bransoletka *_*
    Serduszka są słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serducha słodkie! A bransoletka...ach zazdroszczę! Piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh wow!! So beautiful print in nails!! Chic!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bransoletka.
    A walentynki ? , .... nie świętuję ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczną bransoletkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super serduszka:) ja wczoraj też zmalowałam serca na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń