środa, 20 lutego 2013

Wyniki pierwszego rozdania kosmetycznego na blogu alxia i kosmetyki

Po kilkugodzinnym przeglądaniu blogów, wnikliwym czytaniu notek i oglądaniu zdjęć wiem już, komu zdecyduję się przekazać zestaw ufundowany przez serwis bangla.pl.

Na wstępie chciałabym podziękować WSZYSTKIM za udział w moim rozdaniu. Nie spodziewałam się, że zgłosi się aż tyle osób. Liczyłam - było Was dokładnie 69! Wszystkie Was łączy jedna, ważna rzecz - jesteście blogerkami, lubicie pisać i cieszę się, że miałam przyjemność poznać Wasze blogi. Większość z nich była piękna, aż musiałam sobie je dodać do ulubionych stron, żeby móc często na nie wracać.
Jednak zgodnie z regulaminem mogłam wybrać tylko jedną osobę i jest nią...



Właścicielka bloga: http://pyzata-jagoda.blogspot.com/
Gratuluję! Jutro dostaniesz ode mnie maila z dalszymi informacjami.

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim za zgłoszenia. Powtórzę się - widziałam dużo świetnych blogów i przypominam, że niedługo rusza rozdanie Bourjois BB Cream w którym wyłonię aż 3 zwyciężczynie.
Bądźcie czujne :)

20 komentarzy:

  1. Jeju ale się cieszę:):) Miła niespodzianka z samego rana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam i obseruję koleżankę z Malinowego Klubu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    Pozdrawiam!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, cudownie jest być tak wyróżnioną...:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołaczam jako 340:) zapraszam na rozdanie u mnie: http://laylatestuje.blogspot.com/2013/03/uwaga-rozdanie-o-wnym-bohaterem.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń