niedziela, 17 marca 2013

Akcja - rewitalizacja dłoni i stóp!

O tej akcji słyszałam już jakiś czas temu, jednak dopiero teraz po zaproszeniu autorki bloga makiazas23 zdecydowałam się na dołączenie. Zaczęłam przeszukiwać moje półki z kosmetykami, myślałam że znajdę jakieś 2, góra 3 kremy do rąk i nóg jednak moje odkrycie trochę mnie zaszokowało:

Z lotu ptaka wygląda to tak:
Są tu kosmetyki do pielęgnacji dłoni, odżywki do paznokci oraz preparaty do stóp. Nie byłam świadoma, że mam ich aż tyle na stanie. Zadanie na najbliższe kilka dni będzie pewnie polegało na tym, żeby sprawdzić czy wszystkie te produkty mają dobrą datę przydatności i czy w ogóle coś jeszcze zostało w tubkach (czasami tak mam, że wykończę kosmetyk i nie wyrzucę opakowania).



Zasady akcji - przeczytaj i weź udział 
1. Umieścić zasady akcji w poście na swoim blogu.
2. Zaproś do akcji co najmniej 5 osób.
3. Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4. W czasie trwania akcji zamieść jak najwięcej recenzji ww. kosmetyków,
5. Wybierz spośród nich 3 kosmetyczne hity, po jednym z każdej grupy: kosmetyk do dłoni, kosmetyk do stóp, preparat do paznokci i opublikuj post z listą Twoich REWITALIZACYJNYCH hitów.
 
A moje pazurki dzisiaj wyglądają tak ;)
 
A do malinowej akcji zapraszam:

20 komentarzy:

  1. no, no trochę tego masz! :)
    ja zdecydowanie muszę się zaopatrzyć w jakiś dobry kremik nawilżający, do stóp :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi dear! Than you for your comment

    Im following you back :), I love beauty so your blog will help me!

    Xx


    http://isabelberges.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę tego jest:) U mnie też, ale praktycznie wszystko zrecenzowane, więc muszę poszukiwać dalej:) Zawsze jest okazja żeby kupić nowy kosmetyk:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mnie zaciekawiło ile ja bym tego uzbierała :D Choć twoja kolekcja nawet minimalnie mnie nie zdziwiła, nawet spodziewałam się więcej ]:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że bierzesz udział :) i... no faktycznie sporo tego :D pozostaje mi czekać na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany... ile tego, pozazdrościć, zwłaszcza kremów be beauty :( :(

    ja sie wezme też za akcję jak coś zgromadzę, bo na razie u mnie jeden krem do rak na stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapasy godne prawdziwej zakupoholiczki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. a pazurki z lorealem świetnie wyglądają, ładny kolorek

      Usuń
  9. To trochę jak u mnie - pełno kremów, balsamów, scrubów do stóp :D zresztą mam na tym punkcie jakiegoś bzika, bo zawsze w Avonie się okupuję, a później to wszystko leży :/

    OdpowiedzUsuń
  10. great post dear ;)
    followed you back ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sporo tego! :D a pazurki ladne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj zebrałam w jedno miejsce moje kosmetyki do dłoni, stóp i przeżyłam podobny szok :D Jakie będziemy "pikne" na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie sporo masz tych kremów! I dużo Tołpy :) Czas rozpocząć regularne zużywanie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Everything looks great! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? We also have a giveaway going on right now! xx

    Blog: sixthtractate.blogspot.com

    Enter our current Giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  15. też biorę udział, ale widzę że testuję inne produkty :) z chęcią przeczytam twoje recenzje

    OdpowiedzUsuń