środa, 20 marca 2013

GlossyBox: Edycja Specjalna Gillette Venus + Olay

Gdy tylko dostałam maila z informacją, że mogę zamówić specjalną edycję GlossyBox z maszynką do golenia i żelem Venus nie wahałam się ani chwili. Właśnie kończę dwupak Gillette Venus Proskin (te w niebieskim opakowaniu - widoczne na niektórych zdjęciach).
Cena 19zł obejmuje zestaw Venus&Olay: maszynka + żel oraz piękne opakowanie. Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć zestawu przed testowaniem ;)


Dla nikogo nie jest tajemnicą, że w środku znalazły się takie oto produkty:
Opakowanie maszynki Venus&Olay jest śliczne i eleganckie. Ulotka informacyjna wycenia taki produkt na 56.99zł. Jaka będzie jego sklepowa cena przekonam się kiedy już maszynki będą dostępne w polskich sklepach ;) Jednak wydaje mi się, że rzeczywiście mogą być one tyle warte. Ja do tej pory kupowałam również maszynki Venus, ale w niebieskim opakowaniu (widać je na powyższym zdjęciu) i ich cena nie należy do najmniejszych.
Nie planuję jeszcze otwierać Zestawu Venus&Olay, więc pokażę tylko opakowanie z boku:

Kolejny produkt to żel do golenia Satin Care&Olay
Na ulotce znalazłam również opis tych produktów:

A Wam jak się podoba ten zestaw?:)

20 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentuje zestaw.
    Widzę, że glossy skutecznie Cię "omamił" ;)
    Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  2. extra zestaw :)
    zapraszam do mnie na TAG: 7 faktów o mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest ten zestaw, bardzo ciekawi mnie żel :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancko sie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezła cena tej maszynki :) Ciekawa jestem, czy jest jej warta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny zestaw, a cena kusząca... Szkoda, że się spóźniłam, rozeszły się błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania życzę...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie pozostaje nic innego jak tylko życzyć udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawdziwy zestaw startowy na wiosnę...;)

    P.S.
    Wybrałam Cię do nagrody Liebster.
    Wpadaj po mało kosmetyczne pytania;)
    http://moj-life-style.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
  11. nice stuff. i love the box :)

    do you want to follow each other on bloglovin and gfc?
    let me know ^^ visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się nie udało niestety zamówić, bo też chciałam :) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancki i praktyczny zestawik: To lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę tego pudełeczka;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te maszynki. Postarali się :)

    OdpowiedzUsuń