wtorek, 5 marca 2013

Kolejna odsłona lakierów Wibo - tym razem Słoneczny Patrol i Flirt

Dziś chciałam przedstawić wzorek na paznokciach, do stworzenia którego zainspirowała mnie pogoda za oknem. Od razu wiedziałam, że muszę użyć lakieru z najnowszej kolekcji Wibo Nail Obsession w kolorze żółtym, który kojarzy mi się z ciepłem i promieniami słońca. Jeśli jesteście ciekawe tego "wiosennego" dzieła, zapraszam do oglądania!


Pomalowałam paznokcie dwoma warstwami żółtego lakieru od jamapi (przy jednej warstwie widać smugi). Ma on piękne drobinki, które na szczęście nie są zbyt nachalne. Od razu wpadłam na pomysł, żeby połączyć ten kolor z fioletowo-różowym Flirtem od Amethyst. Jak wyszło - zobaczcie? :)
(gościnnie wystąpiłzielony lakier Miss Selene oraz czarny lakier Sensique)

I jeszcze zbliżenie na kciuk i palec wskazujący...
A tutaj sam kciuk:
I sam palec wskazujący:

Mam nadzieję, że Wam się spodobało :)

A wy macie już lakiery z blogerskiej kolekcji Wibo? :) Jeśli tak, pochwalcie się, jakie wybrałyście odcienie! :)

22 komentarze:

  1. Super :D
    Podziwiam osoby, którym chce się robić takie wzorki na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten żółty lakier wygląda cudownie! :)
    A wzorki...podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, widać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie już wiosna w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolory naprawdę nastawiają wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mnie kusicie tymi lakierami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusimy kusimy :) Naprawdę polecam ;)

      Usuń
  7. Jak wiosennie :) Ślicznie,bardzo pozytywnie-podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne fajne :D wiosna nadchodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszędzie te lakiery - aż żal ich nie mieć ;) a kompozycja iście wiosenna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne to kolory! idealne na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoneczny patrol właśnie mam na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne odcienie! Super - podobają mi się te lakierki ogromnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdobienie ;)
    z tych lakierów posiadam ten amethyst i ten nieco ciemniejszy fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo wesoły manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne wzorki - mi nie chce się bawić

    OdpowiedzUsuń