czwartek, 14 marca 2013

My Tangle Teezer - first impression / pierwsze wrażenie

Dzisiejsza notka będzie wyjątkowa. Pierwszy raz zdecydowałam się napisać coś po angielsku. Muszę przyznać, iż mimo bycia filologiem pisanie o kosmetykach w obcym języku wcale nie jest takie łatwe kiedy nie znam dokładnego słownictwa związanego z tą branżą. Dziś będzie łatwiej, ponieważ mam zamiar opisać szczotkę do włosów Tangle Teezer Salon Elite, która kosmetykiem nie jest. Jest to produkt, który został stworzony w Wielkiej Brytanii, dlatego naturalne będzie opisanie go w języku angielskim.

This note is going to be different. First of all, I've finally decided to start writing some notes in English. Although I'm a philologist, I still find it difficult to write about cossmetics in English. It involves very advanced vocabulary which I'm not familiar with. Today it would be easier because I planned to describe my new Tangle Teezer Salon Elite brush. It is a product that comes from Great Britain, so it seems natural for me to post this note in English.



Moje całkiem pierwsze wrażenia były pozytywne. Szczotkę wygodnie trzyma się w ręce i nie wyślizguje się podczas czesania. Ale kiedy starałam się rozczesać moje włosy, pojawiły się pierwsze wątpliwości. Mam długie i grube włosy, a ząbki Tangle Teezer są krótkie, przez co nie mogę ich porządnie rozczesać. Większe kołtuny są praktycznie nie do rozczesania przez tą szczotkę. Na opakowaniu znalazłam informację, że produkt ten jest do włosów każdego typu, ale myślę że projektanci po prostu nie widzieli moich włosów...

Na razie są to tylko pierwsze wrażenia po kilku dniach używania. A może jednak za kilka dni będzie lepiej? Na pewno dam znać ;) Na razie zapraszam do obejrzenia zdjęć szczoteczki na dużym zbliżeniu.

My first impression was positive. The hairbrush was very comfortable to hold in hand and it doesn't slip during the brushing. But when I tried to brush my hair, I started to doubt. My hair is long and thick and the TT's teeth are very short so I can't brush them properly. I foud the information that the hairbrush was for all hair types, but I think they didn't see my hair...
This is only the first impression. Maybe it would work better someday? If it would, I'll give you a call! :)

Tangle Teezer's teeth / ząbki szczoteczki
TT's shape / Kształt TT
TT vs my hair


 Ale cóż, przynajmniej sprawdza się świetnie do rozczesywania włosów na mokro. Poza tym znalazłam ciekawe zastosowanie tej szczotki (na zdjęciu ;) ).
Well, I can agree that it is okay when I use it on wet hair. I also found a good purpose to use this brush:
Włosy mojej malutkiej córeczki! W końcu szczotka jest miękka i ma krótkie igiełki więc z powodzeniem może być używana u małych dzieci :)
My daughter's hair! It is soft, it has short needles, therefore it is perfect for my baby's hair! :)

19 komentarzy:

  1. Już wiele dobrych opinii słyszałam na jej temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dużo dobrego o niej czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.youtube.com/watch?v=QlAwd0fd9vc
    Start watching in 3:50 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zastanawiałam się czy moje grube włosy ta szczotka będzie w stanie rozczesać.
    Zawsze pozostają włoski i mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Tobie też dedykuję powyższy filmik;)

      Usuń
    2. a ty to się możesz sama przekonać :P Jak będziesz mieć wolne zapraszam na kawę i testowanie :D

      Usuń
  5. Zamówiłam w tym samym kolorze co ty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest nas 3 :D Widziałam że ladyalien też ma w tym samym kolorze :D

      Usuń
  6. Cały czas ta szczotka do mnie krzyczy, bo walczę z kołtunami. Ale na razie kupiłam szczotkę z Donegala za grosze i pieję z zachwytu. W końcu coś (ma troszkę podobne ząbki). Jedyne co w TT mnie wstrzymuje to to, ze czytałam, że nie nadaje się dla leworęcznych osób. A w takim wypadku to w życiu sobie z nią nie dam rdy..

    OdpowiedzUsuń
  7. ja sprawiłam sobie ostatnio szczotkę z Donegala - kosztowała 8 zł i spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja podziwiam znajomość języka :) A szczotka kusi, oj kusi..

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello! Thank you for passing on my blog. I follow you too now.

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your blog! Maybe we could follow each other on Facebook and GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you
    http://fashionbyelena.blogspot.com.es
    https://www.facebook.com/Fashionbyelena

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam zamiar ją w końcu nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja posiadam swoją szczotkę od około 2 lat i jestem BARDZO zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie cena tych szczotek jest za wysoka

    OdpowiedzUsuń