poniedziałek, 25 marca 2013

ShinyBox Marzec 2013

Czyli zdjęcia, zdjęcia, dużo zdjęć! :)
W końcu dotarł do mnie ten długo wyczekiwany box. Od kiedy pojawiła się informacja, że znajdę w nim markę OPI aż podskoczyłam ze szczęścia. Oprócz tego (podobno) świetnego lakieru znalazły się tam inne, równie interesujące produkty. Zapraszam na krótki przegląd kosmetyków, które znalazłam w marcowym shiny.

Box jest wypełniony zielonym papierem przypominającym bibułę:


A same kosmetyki prezentują się tak:

Jeszcze tylko zaprezentuję je pojedynczo:
1. O.P.I. lakier do paznokci, miniaturka 3.75ml (15ml/42zł)
Trafił mi się piękny fiolet, którym niedługo pomaluję paznokcie. Osobiście lubię takie mini lakiery, bo nigdy nie zdarzyło mi się wykorzystać do końca opakowania 11ml, a co dopiero 15ml ;) Także duży plus!

2. Oriflame, potrójna pomadka Triple Core Trend Edition, produkt pełnowymiarowy (4g/35zł)
Nie mam odwagi kupować sobie czerwonych pomadek, więc cieszę się że właśnie taki odcień otrzymałam. Dzięki temu będę mogła sprawdzić jak wyglądają moje usta w czerwieni ;)

3. Maybelline, cienie Color Tattoo 24HR, produkt pełnowymiarowy (4ml/25zł)
Trafił mi się fiolet. Cieszę się, bo fiolety - choć odważne - dobrze się prezentują na moich powiekach i pasują do koloru oczu.

4. Oriflame, maseczka oczyszczająca do twarzy Pure Nature, produkt pełnowymiarowy (50ml/20zł)
Moja tłusta cera potrzebuje dokładnie maseczek oczyszczających. Na plus jest też obecność glinki w składzie.

5. Delia, masło do ciała antycellulitowe, produkt pełnowymiarowy (160ml/11zł)
Tutaj również produkt, który pasuje mi idealnie ;) Ciekawe czy sprawdzi się jako kosmetyk, który walczy z cellulitem?

Jeszcze ciekawi mnie kwestia wartości produktów. Chyba każda dziewczyna miała w ręku katalog Oriflame i wiemy, że tam większość produktów w końcu jest w promocji. Jak nie w jednym katalogu to w następnym, jak nie w następnym to w jeszcze innym i tak się czeka... Także jeśli ceny regularne dwóch produktów w shiny są takie jakie są, na pewno cyklicznie pojawiają się promocje na nie. Jeśli pomadka i maseczka u mnie się sprawdzą, na pewno będę polować na promocje w katalogu ;)

A Wam jak się podoba ten marcowy Shiny? :)

38 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pomadka taka sama jak moja, reszta inna :D

      Usuń
  2. Świetne to pudełko, zawartość lepsza niż w glossybox'ie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tego do jest w tym boxie, pasuje mi tylko masło do ciała, ale pójdę i kupię w promocji za góra 8 zł :PP

    a co do tej maseczki z oriflame, to dla mnie jest straszna, bardzo podrażnia skórę, i kosztuje dokładnie 9.99 ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ta pomadka i masełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na swój bo prosiłam aby wysłali dziś, a nie w piątek bo jeszcze nie dotarłam do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masełko dostałaś to samo co ja ;)
    A maseczki zazdroszczę, ja mam jakąś tam żelową nawilżającą :( Na pewno ją wykorzystam, ale wolałabym glinkową :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kosmetyki, zdziwiona jestem tylko że w tych boxach dodają np. Oriflame... Najlepszy lakier OPI :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie da się ukryć, chyba na wszystkich OPI zrobiło największe wrażenie ;)

      Usuń
  8. Nie chwal się też mam:P Przyszło jakieś 5 minut temu :P A cień mam turkusowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To czekam na posta z zawartością :D

      Usuń
  9. O fajna zawartość :) Fiolecik MNY cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem bardzo zadowolona z zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem pod wrażeniem ;) Świetne pudełko ;)

      Usuń
  11. Jak dla mnie- zestaw na wypasie;)
    W końcu więcej pełnowartościowych produktów, niż mini mini próbek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne że trafiły Ci się takie świetne fiolety:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się lakier i cień *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. też dzis dostałam swoje- pomadke mam chyba te samą, reszta inna- i jestem mega zadowolona :) już sobie siedze z lakierem OPI na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściara ;) trafił Ci się fioletowy OPI - a z tego co widzę to wszyscy jak na razie mają czerwień. No i masełko antycellulitowe ^^ czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się zawartość i to bardzo! Chcę takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne pudełko! Zazdroszczę fioletowych cieni - u mnie biel i srebro.

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa nie mogę się doczekać swojego boxa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja dostałam swoje pudełeczko, a nawet dwa :) Świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. great! your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Delia i Oriflame?? Czy to jakiś żart? Przecież w tych pudełkach miały znajdować się kosmetyki z ekskluzywnych marek a taką maseczkę czy balsam można kupić za 10 zł! Moim zdaniem to jest najgorsze pudełko ze wszystkich jakie były do tej pory. Fajny jest jedynie lakier ale takie miniaturki OPI można kupić na Allegro za 15 zł, nie opłaca się kupować całego pudełka tylko dla tego lakieru. Pudełka Shinybox stają się niestety coraz gorsze. Kiedyś można było znaleźć w nich fajne kosmetyki np. z L'occitane czy Dermedic a teraz wkładane jest do nich jakieś badziewie z Oriflame czy Delii, nie mające nic wspólnego z kosmetykami z wyższej półki. Już lepsze kosmetyki są w Glossybox. Zdecydowanie wolę dostać jakąś miniaturkę z Lierac która jest na pewno dobra jakościowo i którą z przyjemnością zużyję niż jakiś pełnowymiarowy shit z Oriflame który wyrządziłby mojej twarzy więcej złego niż dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pudełko dostałam, ale myślę że nawet gdybym wydała te 49zł to i tak bym była zadowolona z zawartości.
      Anonimie, pomyliłeś shiny z glossy czy co? Tu nie ma obietnicy ekskluzywnych marek...

      Usuń
  22. wyjątkowo ciekawy ten box, cień i lakier ładni Ci się zgrały kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no też to zauważyłam ;) Ciekawe kolory, na pewno się nie zmarnują :D

      Usuń
  23. Witam Malinową Koleżankę i zapraszam do siebie :)
    fajne pudełko :) uwielbiam fiolet więc lakier i cienie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  24. Tego pudeleczka jeszcze nie miałam. Pozdrawiam Malinowo;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe jak lakier wygląda na pazurkach : *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj dałam zdjęcie moich pazurków pomalowanych tym lakierem:
      http://www.bangla.pl/zdjecia-opi-nail-lacquer-up22868-37.htm
      pozdrawiam :*

      Usuń
  26. gdzie mogę znaleźć swój link polecający? zarejestrowałam się, aktywowałam i nie dostałam linku, pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaleźć go możesz pod tym linkiem:
      http://shinybox.pl/shinystars/50shinystars
      powinien być u dołu strony

      Usuń