środa, 6 marca 2013

Wiosenny makijaż oka według alxia

Wczoraj było mani inspirowane wiosną, a dzisiaj przygotowałam makijaż oka ;) Odkurzyłam cienie Wibo, o których zapomniałam jakiś czas temu i postanowiłam nadać powiekom "wiosennego" koloru. Jak wyszło - zobaczcie! :)

Same cienie na moich oczach prezentują się tak:
Postanowiłam jednak ożywić moje powieki i do makijażu dołączył Rimmelowy eyeliner w żelu:
I na sam koniec pokryłam rzęsy cienką warstwą tuszu Bourjois. Tak wygląda efekt:

I tak pomalowana uciekam na spacer z mężem i dzieckiem! :)

A Wam jak się podoba ? :)

19 komentarzy:

  1. ładny efekt i co ważne - wiosenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł Ci śliczny kwiatuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem miłośniczką minimalizmu, dla mnie idealny jest na oczach sam eyeliner ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż fajny ale jakoś ten kwiatuszek mnie nie przekonywuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tych cieni "kwiatkowych" serię różaną :) Cienie są dość słabo napigmentowane, ale kolory piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wiosennie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajnie, choć ja bym tam jeszcze jakiś brązik po zewnętrznej dodała ;) Jaka profesjonalna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ wiosennie się zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. i taki makijaż przyciąga wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż :) i ten kwiatek :)
    Obserwuję i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O zdecydowanie tak!! Fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo oryginalny kwiatek. Fajny makijaż, ale jak dla mnie bardziej zimowy niż wiosenny :D

    OdpowiedzUsuń