wtorek, 12 marca 2013

Wyniki, wyniki

Bardzo dziękuję Wszystkim którzy zgłosili się do przetestowania Bourjois BB Cream. Oglądałam dokładnie Wasze blogi i po zapoznaniu się z nimi zdecydowałam że kosmetyki do testów otrzymają dwie dziewczyny (do podkładu nr 24 miałam niestety za mało chętnych i muszę przenieść jego rozdanie na lato, kiedy to większość z nas będzie cieszyć się przepiękną opalenizną). A wyniki dostępne są pod linkiem:

http://alxia.blogspot.com/2013/02/testuj-bourjois-bb-cream-8-in-1.html#comment-form , w ostatnim komentarzu.

Jeszcze się z Wami na dzisiaj nie żegnam, właśnie robię zdjęcia kolejnym kosmetykom, które będą do zgarnięcia w konkursie, który rusza już dziś około 20.00! :) A do wygrania będą kosmetyki takich marek jak: L'Oreal, Max Factor czy L'Occitane.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje! <3

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! U mnie również lada chwila wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! znowu mi się nie udało:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do kolejnego konkursu :) Tym razem wybiorę aż czterech zwycięzców ;)

      Usuń