piątek, 22 marca 2013

Zapowiedź testowania oraz kilka zakupów kosmetycznych

Obiecałam sobie że przez cały marzec nie wydam ani złotówki na kosmetyki. W końcu trzeba zacząć oszczędzać na dziecko i na remont domku ;) Niestety, dostałam bon -10zł do Hebe, a że tam jest mleko Bebilon postanowiłam skorzystać z okazji i kupić mleczko dla córki w super cenie. Nie wiem jak to się stało, że w koszyku znalazły się kosmetyki... Chociaż jeden zakup akurat mogę uzasadnić, bo skończył mi się peeling do twarzy. Zapraszam więc na przegląd poczty i zakupów kosmetycznych!

Paczuszka, która otrzymałam jakiś czas temu zawiera następujące kosmetyki:
  • maseczka skutecznie odmładzająca 3d   7 ml
  • maseczka glinkowa oczyszczająca  7 ml
  • maseczka błyskawiczna peel-off  7 ml
  • maseczka doskonale nawilżająca  7 ml
  • maseczka błotna przeciwzmarszczkowa  7 ml 
oraz:

  • CELLU - CURE KURACJA ANTYCELLULITOWA 200 ml
  • PUSH UP - CURE INTENSYWNE SERUM MODELUJĄCE BIUST 150 ml
Kolejna paczuszka przyszła chyba z miesiąc temu. Jest to wyróżnienie za udział w teście konsumenckim Dermo Pharma:
 W ramach wyróżnienia otrzymałam zestaw siedmiu produktów tej marki:

I na koniec dzisiejsze zakupy w Hebe:
Kupiłam kolejno:
1. Peeling enzymatyczny Bandi w promocji za 22zł (ten zakup akurat usprawiedliwiam faktem, że obecny peeling Dermedic jest na wykończeniu). Nie zawiera parabenów i jestem pełna nadziei wobec niego.
2. BioDermic, maska aloesowa w promocji za 9.99zł. Nie wiem czemu ale nie spojrzałam na skład przed zakupem. W domu rzuciłam okiem i okazało się, że zawiera aż pięć parabenów pod różną postacią, do tego alkohol. Cena regularna tej maski w Hebe to 17.99zł, wiec nie spodziewałam się, że kosmetyk może być aż tak najeżony parabenami. Ale wypróbuję, może jednak okaże się dobra w działaniu.
3. Chusteczki higieniczne z motywem Hello Kitty Kiss, kupiłam bo spodobał mi się ten motyw ;)


W najbliższym czasie nie muszę się więc martwić, że zabraknie mi maseczek. W związku z tym nasunęła mi się refleksja oraz pytanie z serii "czy też tak macie..." ;)
Otóż mam sobie maseczkę jednorazową, wiem że jest jednorazowa i czekam na ten specjalny moment, żeby jej użyć. Kiedy już nadarza się okazja mówię sobie "ale w sumie szkoda jej teraz użyć, poczekam na bardziej specjalny moment". I tak czekam i czekam i bum! Koniec terminu.
Też tak macie? :)

Kosmetyki Efektima do testów otrzymałam za pośrednictwem serwisu bangla.pl i Klubu Kejt

18 komentarzy:

  1. hehe też tak mam niby oszczędzam do czasu aż nie zobacze czegoś co mnie skusi:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wspaniałości :) Będziesz miała czego używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta paczuszka od Efektimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz masz spory zapas maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio mam nawyk nakładania maseczki, jak moja córa się kąpie, siedzę z nią w łazience i ona siedzi tak długo, że maseczka ma dużo czasu na działanie, a do tego ten efekt pary wodnej wzmacnia jej moc:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również dostałam - 10 zł w Hebe i już mam plan na zakup, bo własnie na tę zniżkę czekałam ;)
    Mam kilka maseczek, które właśnie czekają na specjalną okazję. Ostatnio patrzyłam na daty i na szczęście jeszcze mogą poleżeć.
    Kiedy pracowałam w salonie kosmetycznym doceniałam firmę Bandi za jej profesjonalne a zarazem delikatne kosmetyki. Teraz o niej zapomniałam, dlaczego ? Dzięki za przypomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty. Ja jestem strasznie ciekawa jak się spisze peeling z Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha chusteczki bombowe :D !

    OdpowiedzUsuń
  9. czaderskie chusteczki :)))
    a peelingu Bandi jestem ogromnie ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tak razy 2:P Po pierwsze- dobra w tym miesiącu ograniczam wydatki, już za dużo wydałam. Aha jasne- tu promocja, tam promocja, to się przyda, o to też, a tego jeszcze nie mam itd. Co do maseczek- TAK:P Fajna, ale może poczekam z użyciem, bo mi szkoda :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusteczki super - zastanawiałam się co to takiego. Pomyślałam nawet, ze może towarzystwo dla Twych króliczków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę mieć te chusteczki! *.*

    Maseczkowo u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie maseczki w saszetkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczki w saszetkach - to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze mam zapas maseczek :) Uwielbiam je.

    Zazdroszczę zwłaszcza tej przesyłki z Dermo-pharma :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dostałam te maseczki z Efektimy. Z używaniem maseczek jednorazowym mam dokładnie mam tak samo. Fakt, że muszę je zrezenzować na bangla zmusza mnie do użycia:) Używałam już tej z grejfrutem i jest świetna -cera oczyszczona, kolor skóry wyrównany - nie musiałam przez kilka dni się malować bo cera wyglądała świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawi mnie peeling, czekam na recenzję.
    co do paczek, oczywiście życzę udanego testowania :)
    Pozadrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń