wtorek, 16 kwietnia 2013

GlossyBox Man, wiosna 2013

Muszę przyznać, że kamień spadł mi z serca, gdy tylko zobaczyłam zawartość pudełeczka. Kilka godzin po zamówieniu zobaczyłam wersję niemiecką Glossy Man, która delikatnie mówiąc mojego męża nie urzekła. Ale liczyłam, że nasze polskie będzie lepsze i nie przeliczyłam się!

Zawartość to kilka produktów, bez których ciężko byłoby się mojemu małżonkowi obejść. Są to woda toaletowa i krem SOS Tołpa. Żelu tołpa również mąż używa, ale w wersji oczyszczającej.
Pudełeczko po otwarciu prezentuje się tak:
I ulotka informacyjna:
A oto i kosmetyki pojedynczo:
1. Tołpa Dermo Men, ochronny krem do twarzy, pełny produkt (34.99zł/40ml)
To jest kosmetyk nr 1 dla męża. Od stycznia używa go regularnie raz dziennie i wg niego spełnia większość obietnic wymienionych na opakowaniu. Nie muszę mu nawet przypominać o kremie, tak go kocha ;) Już niedługo obszerniejsza notka na temat kosmetyku, a prezentuje się on tak:

2. Tołpa Dermo Men, energizujący żel do twarzy, pełny produkt (23.99zł / 150ml)
Mąż używa żelu oczyszczającego z tej samej serii i również jest bardzo zadowolony. Cieszę się, że do twarzy trafiła się właśnie Tołpa, bo chyba żaden kosmetyk tej marki nie zrobił krzywdy ani mi ani mężowi

3. Organique, płyn do kąpieli "Kolonialny", pełny produkt (21.99zł / 125ml)
Myślę, że mąż by jednak wolał jakiś żel pod prysznic ale kto powiedział że nie można się myć płynem do kąpieli? ;)

4. Lierac, balsam po goleniu Baume Apaisant, mini opakowanie 20ml (90zł / 75ml)
Dobrze, że to tylko mini produkt, bo mąż naprawdę rzadko używa balsamów po goleniu (goli się również sporadycznie ;) )

5. Avon, Woda toaletowa Pure O2, pełny produkt (57zł/75ml)
Chyba to będzie największy hit tego pudełka. Mąż najbardziej chciał tu ujrzeć miniaturkę jakieś wody toaletowej a tu widzę cały produkt 75ml! Na szczęście dla mojego Ł. marka nie ma znaczenia więc na pewno zużyje z przyjemnością. Z resztą Avon ma niektóre zapachy bardzo udane, sama mam na półce Avonowe Far Away i bardzo sobie chwalę.

6. Artego, modelująca pomadka do włosów, pełny produkt (34.90zł / 100ml)
Szkoda, że to nie dla kobiet... U męża za wiele do modelowania nie będzie miała, więc poślę ją w świat ;)

Podsumowując, pudełeczko trafiło w takie codzienne męskie potrzeby związane z higieną (żel do mycia twarzy, krem czy płyn do kąpieli, z którego pewnie większość facetów zrobi żel pod prysznic :) ). Perfumy są najlepszym dodatkiem zapachowym, a miniaturka balsamu po goleniu się nie zmarnuje.
Cenowo wychodzi bardzo korzystnie. Tołpa kosztuje dokładnie tyle ile podaje ulotka, więc taki żel + krem to wydatek 60zł. A tu jeszcze perfumy i 2 inne kosmetyki. No i piękne pudełko... ;)

A co Wy myślicie o takim GlossyBox Man?

31 komentarzy:

  1. Podoba mi sie pomysł z tym boxem dla mężczyzn:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel do twarzy i S.O.S. dla facetów z Tołpy używam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe pudełko - dużo pełnowymiarowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, to pudełko sama bym zamówiła!:)
    Mój Ł. też by się nim zachwycił;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko 100 razy lepsze niz damskie. Ale pełno wymiarowa woda to dla mnie dość ryzykowna sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cholera, wiedzialam, ze bede zalowac, ze nie kupilam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tutaj to jest niestety loteria ;/ Akurat te kosmetyki są bardzo trafione, ale chyba widziałaś co było w niemieckiej wersji (np. dezodorant rexona :D ) i tam to była porażka... dobrze że najpierw zamówiłam a potem oglądałam wersje z innych krajów, bo nie wiem czy bym się później zdecydowała ;)

      Usuń
  8. Świetnie dobrane produkty, mam wrażenie że lepiej przemyślane niż w "damskiej" wersji pudła.

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się :) fajny prezent na urodziny dla mojego narzeczonego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wypasiona zawartość! *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. No naprawdę muszę przyznać, ze wyjątkowo udane to pudełko, mój w 100% byłby uradowany, super prezencik :D

    OdpowiedzUsuń
  12. w sumie, mój facet byłby zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe pudełko! Żałuję, że nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamówiłam od razu jak tylko dostałam info że można je kupić. Ale jak później zobaczyłam co było w niemieckiej wersji to chciałam anulować moje zamówienie... nie zrobiłam tego i nie żałuję ;)

      Usuń
  14. O wiele lepsze niż babska wersja. Planuję kupić swojemu facetowi następne pudełko - oby utrzymali poziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się ukryć że lepsze ;/ Mojemu ta wersja wystarczy na pół roku, następnej raczej nie planuję kupować :D

      Usuń
  15. ile pełnowymiarowych produktów, muszę przyznać że wersja dla mężczyzn bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma co, męskie pudełko wypasione.. Tołpa... wow, same dobre i drogie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się bardzo podoba ;) Nawet lepsze od kobiecej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no nie dziwię się, że pozytywnie zaskoczyło to pudełko! tyle pełnowymiarowych produktów!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale się postarali!!!!
    niesamowity zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna sprawa zwłaszcza na prezent:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. kosmetyki z tołpy są świetne! cała zawartość niczego sobie:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna zawartość. Mój mężczyzna z cała pewnością by się ucieszył gdybym mu takie zamówiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe te kosmetyki. Takie pudełeczko to idealny prezent. :)

    OdpowiedzUsuń