poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Konkurs z marką NUK: dla blogerek i nie tylko!



Jesteś w ciąży i kompletujesz wyprawkę dla dziecka?
Masz malutkie dziecko i cały czas szukasz coraz to nowych akcesoriów dla swojego bobaska?
A może w Twojej rodzinie jest ktoś, komu chciałabyś sprawić miły prezent?
Dziś masz niepowtarzalną szansę, aby wygrać jeden z sześciu zestawów NUK!


Każdy zestaw składa się z :
1. Smoczek uspokajający rozmiar 1
2. Wkładki laktacyjne PREMIUM (12szt w opakowaniu)
3. Gadżet w postaci długopisu z logo NUK
4. Ulotki informacyjne

Co trzeba zrobić, aby mieć szansę na jeden z tych zestawów? Zadanie konkursowe jest bardzo proste! W dniach od 29.04.2013 do 20.05.2013 należy odpowiedzieć na poniższe pytanie:
Pojawienie się nowego członka rodziny oznacza wielkie zmiany w życiu młodych ludzi. Gdybyś miała taką możliwość, które produkty NUK znalazłyby się najbliżej niemowlęcego łóżeczka zaraz po narodzinach Twojej pociechy? Wskaż przynajmniej 2 oraz w kilku słowach uzasadnij swój wybór.
Konkurs ten jest skierowany nie tylko do blogerek. Każdy posiadający konto google lub na facebooku może wziąć w nim udział.

1. Zgłoszenia blogerów:
a) obserwuję jako:
b) mail: 
c) odpowiedź na pytanie konkursowe:
d) blog:
e) Zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję go.

2. Zgłoszenia osób nieposiadających bloga, ale mających konto na facebboku:
(polubić należy ten fanpage: https://www.facebook.com/pages/Alxia-testuje/196731900461923 )
a) na facebooku lubię jako: (wystarczy tu podać pierwszą literę imienia)
b) mail:
c) odpowiedź na pytanie konkursowe: 
d) Zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję go.

Zgłoszenia można zostawiać w komentarzu pod tym wpisem lub wysłać mailowo na adres: alxia.testuje@gmail.com


 Regulamin:

1. Organizatorem konkursu jest autorka bloga www.alxia.blogspot.com  
2. Sponsorem nagród jest www.nuk.pl
3. Czas trwania konkursu: od 29.04.2013 do 20.05.2013 godz. 23:59  
4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu siedmiu dni od daty zakończenia rozdania  
5. Jeśli w ciągu siedmiu dni od ogłoszenia wyników nie otrzymam adresu zwycięzcy - będę zmuszona wybrać kolejną osobę
6. Warunkiem udziału w konkursie jest obserwowanie (publicznie) bloga www.alxia.blogspot.com  lub bycie fanem profilu alxia na Facebooku 
9. Biorąc udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe brzmiące "Pojawienie się nowego członka rodziny oznacza wielkie zmiany w życiu młodych ludzi. Gdybyś miała taką możliwość, które produkty NUK znalazłyby się najbliżej niemowlęcego łóżeczka zaraz po narodzinach Twojej pociechy? Wskaż przynajmniej 2 oraz w kilku słowach uzasadnij swój wybór.". Odpowiedź na to pytanie będzie poddana ocenie i można za nią uzyskać od 0 do 20 punktów. Poprawność językowa, gramatyczna oraz interpunkcyjna będą miały duże znaczenie przy wyborze zwycięzcy.
 9. Osoba, która wygra konkurs i będzie chciała opublikować recenzję któregoś kosmetyku na swoim blogu, zobowiązana jest do poinformowania, że produkt wygrała w moim rozdaniu na blogu www.alxia.blogspot.com
10. Biorący udział w konkursie musi spełnić wszystkie wymagane warunki  
11. Nagrodą w konkursie jest sześć zestawów dla noworodka (po jednym zestawie dla każdego zwycięzcy), których zdjęcia zostały opublikowane powyżej 
13. Każda dodatkowa aktywność na blogu zostanie doceniona przy wyborze zwycięzcy  
14. Jako organizator konkursu zastrzegam sobie możliwość zmian w regulaminie

15 komentarzy:

  1. ooo moja przyjaciółka spodziewa si maluszka hmm może dla niej wezmę udział ;D??

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia dla wszystkich mam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia życzę, świetne nagrody !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super konkurs, jednak nie znam nikogo kto byłby w ciaży na chwilę obecną :)

    ale wszystkim zycze powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne akcesoria ;)
    U mnie do wygrania troszkę inne zestawy, więc również zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia życzę.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. podsyłam dalej - koleżanka z pracy rodzi za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki wypas, ale ja nie potrzebuję...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w 31 tc, więc taki zestawik by mi się przydał:-)

    a) obserwuję jako: Glamourka89
    b) mail: glamourka@op.pl
    c) odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Gdybym miałam wybrać dwa produkty NUK, które znalazłyby się najbliżej niemowlęcego łóżeczka zaraz po narodzinach mojej pociechy to były by to: Elektroniczna opiekunka NUK Eco Control+ oraz Ultradźwiękowy nawilżacz powietrza NUK Comfort Air.
    A dlaczego akurat te dwa urządzenia? Bezpieczeństwo oraz zdrowie malutkiego człowieka są dla mnie najważniejsze. Elektroniczna opiekunka sprawiłaby, że mogłabym zająć się domowymi obowiązkami np. gotowaniem obiadu nie martwiąc się, czy moje dzieciątko przypadkiem się nie obudziło. Natomiast Nawilżacz powietrza, który jest cichy i prosty w obsłudze dbałby o to, by moje dziecko miało zapewnioną odpowiednią wilgotność powietrza.
    d) blog: http://glamourka89.blogspot.com/
    e) Zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję go.
    f) baner: http://glamourka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Zgłoszenia blogerów:
    a) obserwuję jako:gosiamysz
    b) mail: gosia22w@interia.pl
    c) odpowiedź na pytanie konkursowe: na pewno podstawowym produktem powinien być smoczek maluszek jest spokojny mając takiego małego przyjaciela nie wyobrażam sobie żeby ich nie było w sytuacji kryzysowej
    drugim produktem to elektroniczna niania zawsze byłam ciekawa jak to urządzenie działa
    d) blog:gosiamysz.blogspot.com
    e) Zapoznałem/am się z regulaminem i akceptuję go. tak

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie oczekujemy szkraba wiec biore udzial Madziara

    OdpowiedzUsuń
  12. konkurs zakończony, nagrody wędrują do:
    1. glamourka@...
    2. Madziara
    3. elizawiki12@..
    4. ewelinkaaak@
    5. kasiamisiek2@...
    6. 123ela321@...

    OdpowiedzUsuń