piątek, 26 kwietnia 2013

Nowości w kosmetyczce: Hakuro i Sleek

Dziś ostatni post poświęcony nowościom, jakie ostatnio zakupiłam / dostałam. Od jutra, oprócz konkursów zaproszę Was na recenzje kosmetyków, jakie udało mi się wykończyć do ostatniej kropli (albo jak kto woli - do ostatniego mililitra ;) )
A tymczasem prezentuje moje najnowsze zdobycze:

Długo myślałam nad zamówieniem pędzli Hakuro. Gdy już się zdecydowałam okazało się, że wybrane modele są wykupione. Na szczęście w porę zobaczyłam wpis pewnej drogerii informujący o uzupełnieniu braków i szybko zamówiłam modele:
a) H50s:
b) H85:

Zdecydowałam się też na dwie paletki Sleek: Paraguaya oraz Oh So Special:

Oh So Special zawiera uniwersalne kolory, widziałam ją na blogach i vlogach kilku osób i bardzo mi się spodobała:

Natomiast Paraguaya jest pełna różnych odcieni koloru pomarańczowego:

Cieszę się, że produkty dotarły przed weekendem majowym, będę miała sporo czasu żeby je dokładnie przetestować i poeksperymentować z kolorami.

A czy Wy macie którąś z paletek Sleek lub pędzle Hakuro?
Które paletki są jeszcze warte uwagi? :)

29 komentarzy:

  1. PRZECUDOWNOŚCI!!! /wiem,że w słowniku nie ma takiego wyrazu,ale jedyne w ten sposób mogę wyrazić swój zachwyt/ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzlów jeszcze nie mam :D a paletek zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też sie ostatnio skusiłam na h50s :) super paletki tylko pozazdrościć!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa zrobić udane zakupy :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. *.*
    Same cuda kupiłaś ... ja też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy , pędzli zazdraszczam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. napaliłam się na paletkę sleek. Świetne pędzle :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. super, zazdroszczę :)

    pędzle też mi wczoraj doszły z minti, niestety nie było tych co upatrzyłam i wzięłam inne ale zadowolona jestem i tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OSS mam, Paragwajki nie mam, ale mam już Respect, a ona ma podobne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletki genialne!!! Kolory są niesamowite:) czekam na posta z prezentacją na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolorki paletek!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie paletki są cudne i wpisze je na kolejną listę :) Ja też w końcu się skusiłam na paletkę Sleeka i mam nadzieję, że w poniedziałek do mnie dotrze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oss mam i uwielbiam, ale kocham też Sunset i Original ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam OSS, używam prawie codziennie :D
    mam ten pędzel Hakuro, aplikacja nim podkładu to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żadnej z tych paletek nie mam, ale prezentują się świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne paletki - chyba wreszcie się na jakąś skuszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ bym chciała mieć w swoich zbiorach Oh so special :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mysle bardzo intensywnie o tej Oh So Special calkiem fajne ma te kolorki ;)))

    OdpowiedzUsuń