środa, 24 kwietnia 2013

Przesyłka z cudownymi kosmetykami do makijażu oka

Tą wieczorową porą chciałabym przedstawić cienie, które od jutra zaczynam intensywnie testować. Otrzymałam je od serwisu bangla.pl za co serdecznie dziękuję. Kolory wybierałam sama, więc pasują do mojego koloru oczu i cery. A oto i one:


Paczuszka jest naprawdę spora, tyle cieni to zapas na dobrych kilka lat! :) Bardzo mnie to cieszy, kolory na żywo wzbudzają u mnie jeszcze większy zachwyt i cieszę się, że kilka z nich jest w mocniejszych kolorach, które chętnie wykorzystam do makijażu wieczorowego.
Oczywiście zapraszam Was teraz na prezentacje kosmetyków pojedynczo:

1. Rimmel, GlamEyes Quad - poczwórne cienie do powiek, kolor 016: urban flower

2. L'Oreal, Color Riche Les Ombres - poczwórne cienie do powiek, kolor E2: nude lingerie
Zamknięte opakowanie nieco odbiło światło i kolory wyszły tu nienaturalnie jasno
3. Astor, Eye Artist, kolor 600: delicate attention

4. Bourjois, Smoky Eyes, kolor 05: rose vintage
Tych cieni mam przyjemność używać od kilku miesięcy w kolorze 03 (zakupiony w Hebe), a moją opinię zamieściłam TUTAJ

5. Maybelline, EyeStudio, kolor 02: vivids plum

6. Essence, Quattro Eyeshadow, kolor nr 12


7. Wibo, cienie z jedwabiem i wit. E, kolor nr 57


8. Miss Sporty, Studio Colour Smoky Eye Shadows, kolor 403: brown eyes:


Mimo iż większość paletek posiada aplikatory, w testach będę wspomagać się pędzelkami do makijażu oka:

A Wy miałyście któryś z tych cieni? Jak u Was się spisują?


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl, w ramach współpracy z Klubem Kejt.

29 komentarzy:

  1. Cudowne te cienie.
    Czekam na makijaże ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego z tych cienii :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam te z Loreala i są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka 1234 wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze ;p jest co testowac , zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki tych cieni. No świetne są! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow wow wow, ale super !!! Moje ukochane kolory... też chcę ;P
    Nawiasem--mam ten sam cień z Astor, dostałam nie dawno jako gratis... ale nie powala..

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś genialne kolorki, masz brązy w każdej możliwej odsłonie :)
    Będzie co oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna paczuszka, można saszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne te cienie! Nie znam, ale już mam ochotę na kilka z nich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czeka nas wielkie malowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam ich:) Ale widzę, że te same kolorki bym wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kolorki ;) mam nadzieję, że będą jakieś makijaże z nimi! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow cudne cienie.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję! czekam na makijaże! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje!
    mam Essence, Quattro Eyeshadow, nie pamiętam jaki numer - są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. o wow tylko pozazdrościć takiej paczki!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zestaw, wszystko ładnie sie prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spora paka, a jaka zawartość!! :) ja bardzo rzadko sie maluje cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe cienie :) Miałam niestety tylko z Miss Sporty i kolorki bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń