poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Recenzja: Hegron, Salon Shampoo oraz Salon Hair Mask

Dziś przedstawię Wam recenzje dwóch kosmetyków do włosów, z którymi spotkałam się pierwszy raz ponad miesiąc temu. Są to:
  • Hegron, Salon Shampoo Professional Formula 1000ml
  • Hegron, Salon Hair Mask, Professional Formula 500ml
Po miesiącu intensywnego testowania wreszcie mogę się podzielić moimi spostrzeżeniami na ich temat. Zapraszam :)

Zacznę od zamkniętego w litrowej butli szamponu. Na opakowaniu jest zaznaczone, że można go stosować na włosy każdego rodzaju. Ja mam przetłuszczające się u nasady i suche na pozostałej długości i kosmetyk ten bardzo mi przypasował. Produkt wygodnie wydobywa się za pomocą dozownika. Nie ma tu też żadnych nakrętek - jeśli chcemy "otworzyć" opakowanie wystarczy przekręcić butlę w prawo. Przekręcenie w lewo zamyka opakowanie.
Konsystencja jest w porządku - przeźroczysta i jednocześnie bardzo gęsta. Nie ucieka z włosów i bardzo dobrze się na nich pieni. Ponieważ opakowanie jest duże, nie żal mi było wlać na włosy większej ilości kosmetyku.
Na opakowaniu udało mi się też doszukać polskiej nalepki z opisem produktu:
Moja opinia na temat działania jest pozytywna, z jednym "ale". Dobrze się pieni, dobrze spłukuje. Włosy po osuszeniu nie są oklapnięte, ładnie i świeżo pachną. Nie puszą też się ani nie elektryzują
Jedno małe "ale" to SLS zawarte w składzie:
I to tyle jeśli chodzi o szampon. Wiadomo, że aby wzmocnić działanie takiego kosmetyku, trzeba użyć odżywki/maski do włosów. Ja zdecydowałam się na maskę tej samej linii - Hegron Salon Mask o pojemności 500ml.
Pierwsze co zauważyłam po otworzeniu opakowania to cudowny zapach. Taki kremowy, lekko kokosowy. Maski jest aż pół litra, więc również nie żal mi było nałożyć porządną ilość kosmetyku na włosy. Konsystencję ma przyjemną, kojarzy mi się z jogurtem naturalnym:
Na opakowaniu znalazłam instrukcję stosowania maski (w j. angielskim). Należy używać jej 1-2 razy w tygodniu. W umyte i osuszone ręcznikiem włosy należy wmasować kosmetyk, następnie rozczesać włosy na całej długości i pozostawić je tak na około 10 minut, po tym czasie spłukać maskę. 
Ja maskę na włosach trzymałam około 15 minut. Zmywanie nie sprawiało mi problemów. Gdy włosy wyschły faktycznie sprawiały wrażenie dobrze nawilżonych, jednak musiałam użyć nabłyszczacza innej marki aby nadać im oczekiwany wygląd. 
Skład produktu prezentuje się tak:
Podsumowanie:
Po miesiącu od pierwszego otworzenia zostało mi jeszcze całkiem sporo tych kosmetyków. Włosy dalej prezentują się dobrze i zdrowo. Zrezygnowałam już całkowicie z prostownicy gdyż po prostu moje kosmki tego nie wymagają. Szampon i odżywka Hegron ładnie pielęgnują włosy, nabłyszczenie jest jedynie dość kiepskie ale mój sprawdzony kosmetyk nabłyszczający w sprayu radzi sobie z tym bez problemu.
Moja ocena dla szamponu: 4/5
Moja ocena dla maski: 3.5/5
Czy jeszcze do nich wrócę? Być może.

A Wy znacie produkty marki Hegron?

Produkty do przetestowania otrzymałam od agencji public relations credo pr . Fakt ten nie miał wpływu na rzetelność moich recenzji.
pierwsza strona - credo pr

23 komentarze:

  1. w jakiej cenie jest maska?
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej firmie jak pracowałam w salonie fryzjerskim :) znam mocny lakier do włosów...mocno usztywnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tej firmie. W sumie od szamponu niewiele oczekuje - byle nie przesuszał włosów. Ale maska powinna być porzadna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze słyszę o tych produktach ;) a pojemność to ładny gigant ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Profesjonalne kosmetyki zawsze lubiłam, chodź są lepsze i gorsze produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. maskę dostałam z firmy Tenex i niedługo mam o niej napisać kilka słów:)
    Dla mnie jest super:) Ja trzymam ją na włosach ok 20-30 minut i włosy rozczesuję dopiero jak cąłkiem wyschną- rozczesywanie jest wtedy takie szybciutkie:) no i włosy są miękkie- czuję, ale niestety nie bardzo to widzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Produktów nie znam (choć firmę tak), ale zupełnie mnie nie kuszą. Szukam czegoś, co będzie ładnie nabłyszczało

    aha, a SLSy zupełnie mi w składzie nie przeszkadzają ;) nie niszczą - więc w czym problem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle nie znam tych produktów. Na szampon bym się chętnie nawet skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey! I'm at work browsing your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the outstanding work!

    my page - somaliairline.so

    OdpowiedzUsuń
  10. For mοst up-to-date news you havе to pay a visit world wide web аnԁ on web І
    fοund thiѕ ѕite as a best website foг newest updаtеѕ.


    Feеl free to ѕuгf to mу
    weblog авиабилеты онлайн дешево

    OdpowiedzUsuń
  11. hello!,I liκe your writing very ѕo muсh!
    share we be in contact mοrе approximately your aгticle on
    AОL? I геquire аn expert in this аrea to
    solve my problem. May be thаt's you! Having a look ahead to look you.

    Review my site - авиабилеты онлайн

    OdpowiedzUsuń
  12. Have you еver thought abοut adding а littlе
    bіt mоre than just your articles? Ι mean, what yоu say іs ѵаluable and
    еverything. But think about іf you addeԁ some greаt
    gгаphics or video clips to givе your posts more,
    "pop"! Yοur contеnt is еxcellent but
    with images and video clips, thiѕ websitе could
    ԁefinitelу be one of the very best in іts nіche.
    Amazing blog!

    Feel free to viѕit my homepage ... degreensacademy.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ηurrah, that's what I was exploring for, what a information! present here at this website, thanks admin of this web site.

    Feel free to surf to my web page: http://newberlinrest.pp.ua/

    OdpowiedzUsuń
  14. Do yоu mind if I quote а сouple of your posts as lоng as I proνide credit аnd sources baсk to yοur webpage?
    My wеbsite is in the ѵery same area of interest
    as yourѕ anԁ my users wоuld dеfіnitely benefit fгom some
    of the informatiоn you prοviԁe here.

    Pleaѕе let me know if this alright with you.
    Many thanks!

    Heгe is my wеb site - Авиабилеты купить в новосибирске

    OdpowiedzUsuń
  15. Hі there, аll is gοing sounԁ here anԁ
    ofcourse evеry onе is ѕhаring informatiοn, that's in fact good, keep up writing.

    Look into my web blog; горящие путевки

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm definitely enjoying your
    blog and look forward to new posts.

    My blog; самые дешевые авиабилеты в дублин

    OdpowiedzUsuń
  17. I am sure this post has touched all the internet visitors, its
    really really pleasant piece of writing on building up new blog.



    my blog: Nike Free 3.0

    OdpowiedzUsuń
  18. Have you ever considered about including a little bit more
    than just your articles? I mean, what you say is important and all.
    Nevertheless think about if you added some great visuals or
    videos to give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with images and video clips, this site could undeniably be
    one of the greatest in its niche. Excellent blog!

    Have a look at my blog post :: Air Max

    OdpowiedzUsuń
  19. Today, I went to the beach front with my children.
    I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said
    "You can hear the ocean if you put this to your ear."
    She put the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is entirely off topic but I had to
    tell someone!

    Here is my website - Louis Vuitton Pas Cher

    OdpowiedzUsuń
  20. It is always, to get a first-timer and includes the additional advantage utilizing a lot of people bagged or perhaps a rainless teenagers.
    ..definitely the only disposable materials this article
    has definitely unique butter and / or margarine, almond flavors,
    anyone egg. Currently the crusting had become black leading but
    it was actually a truly surprise . I normally find that it's fun how much quicker as well as appreciably the group style turned while i are determined generally hoped to get pleasure from him.

    my page; which toaster is the best

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey there! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to look
    it over. I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting this to my followers!
    Fantastic blog and brilliant design.

    Here is my webpage; Louis Vuitton Handbags

    OdpowiedzUsuń