poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Z serii ostatnio upolowane...

Zatoki nie dają mi spokoju, ale wciąż żyję i jestem tu na blogu ;) Wiem, że niecierpliwicie się kiedy będą wyniki konkursu - na pewno jeszcze w tym tygodniu się pojawią. Pamiętajcie, że najważniejszym kryterium dla mnie jest odpowiedź na pytanie otwarte, więc muszę wszystkie odpowiedzi dokładnie przeczytać ;)
Dziś niekosmetycznie i zdjęciowo o ostatnich łowach w CCC, którymi wcale nie były buty tylko ta oto torebka:

Trochę musiałam się natrudzić, żeby ją kupić. W pierwszym CCC do jakiego poszłam jakaś nieostrożna osoba rozwaliła zamek i panie na sklepie nie mogły mi sprzedać tej torebki, którą wybrałam po kilkudziesięciu minutach ciężkich rozważań i przymiarek różnych modeli. Usłyszałam tylko "przykro mi" i pani uciekła na zaplecze nie sprawdzając czy w innych sklepach sieci CCC torebki są na stanie...
Naprawdę chciałam mieć tą torebkę. Rzadko kiedy podobają mi się jakiekolwiek torebki, a ta była dokładnie tym, czego szukałam. Mała, zgrabna, z uszami które nie są ani za krótkie ani za długie (dzięki temu mogę swobodnie zawiesić ją na ramię lub trzymać w ręce). Ma dużą ilość przegródek z boczną kieszonką na telefon.
Środkowa komora już znalazła zastosowanie na przechowywanie portfela. Dzięki temu że jest płytka, nie będę go szukać godzinę przy kasie... ;)
Jak już wspominałam, po wielu trudach udało mi się ją zdobyć w drugim CCC, do jakiego pojechałam. Tam również nie było łatwo - wystawiony był biały model (kolor kompletnie nietrafiony... chyba że dla panny młodej), zanim znalazłam kogoś z obsługi, kto w ogóle był łaskawy poszukać torebki na magazynie upłynęło chyba z 10 minut! No ale złość na sklep i chęć napisania oficjalnego zażalenia przeszła gdy pani wróciła z magazynu z MOJĄ torebką! :)
A Wam jak się podoba taki model? Kupujecie torebki z CCC? ;)
PS. Jutro przyjedzie GlossyBox dla mojego męża :) On jeszcze o tym nie wie (powiedziałam mu, że będzie koło czwartku). Mam nadzieję że kurier da radę przywieźć boxa na czas :D

21 komentarzy:

  1. Ja sobie kupiłąm czerwoną, dużą i lakierowaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy torebki z CCC :) Tylko buty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś kupiłam sobie torebkę w ccc i byłam bardzo zadowolona :D A Twoja jest bardzo ładna :]

    W wolnej chwili zapraszam Ciebie na fajny konkurs :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna ta torebka! Mam podobną tylko że dużo mniejszą.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja preferuję raczej taki sportowy typ torebek, ale ta jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ogole jakos nie wchodze do CCC zawsze jest tam duzo ludzi, a nic mnie nie kusi tam na tyle, zeby sie przez dzikie tlumy przedzierac :P


    Jestem niesamowicie ciekawa co bedzie w meskim glossy, pewnie bede zalowac, ze Mojemu nie kupilam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zdarzyło mi się kupić torebki w CCCC, ale byty kupuje tam bardzo często, są nie do zdarcia, przynajmniej na moich nogach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torebka:-)
    Ja własnie jestem na etapie poszukiwania kolejnej ale co sklep to wszystkie wydają mi się identyczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne mają tam torebki, ostatnio byłam i oglądałam i kilka z nich wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak mi też się podobaja torebki w CCC

    OdpowiedzUsuń
  11. nie do końca w moim stylu ;) ale to Tobie się ma podobać ;D! mam świra na punkcie torebek, mam ich mnóstwo ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna torebka, zapraszam do siebie i obserwacji mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torebeczka :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń