niedziela, 7 kwietnia 2013

Zniżki do Sephory wpadły w moje ręce!

Dziś przypadkiem wpadła w moje ręce gazeta Grazia. Ucieszyłam się, gdyż zobaczyłam tam mnóstwo rabatów i zniżek do Sephory i Douglasa. Mając na oku kilka kosmetyków wybrałam się do obu tych perfumerii i zdecydowałam zostawić trochę pieniążków w Sephorze. Oto co kupiłam:

Od kiedy tylko pierwszy raz powąchałam masełka Pat&Rub o zapachu kokos i trawa cytrynowa wiedziałam, że prędzej czy później powiększę moją kolekcję tych kosmetyków. Nawet nie przeszkadzało mi, że na opakowaniu jest napisane "by Kinga Rusin". Ze zniżką 15% na pielęgnację zakupiłam więc peeling o tej nucie zapachowej. Dodatkowo do mojego koszyka przypadkiem "wpadła" dużych rozmiarów paletka Urban Decay :)


Sam peeling ma aż 500ml pojemności, więc powinien wystarczyć na co najmniej kilka miesięcy ;) Prezentuje się on tak:

No i paletka Urban Decay, której na razie nie mam odwagi otwierać. Na razie będzie tylko stała w pokoju a ja będę na nią patrzeć i się cieszyć ;)

Przy kasie dostałam też kilka próbek:

No i to by było na tyle. O rachunku nawet nie wspominam, na szczęście z kuponami zaoszczędziłam ponad 50zł ;) I niestety moje plany zakupu paletek Sleek chyba będą musiały poczekać kilka miesięcy... ;)

A jutro mam w planach kupić dla męża GlossyBoxa, bo bardzo żałował że nie kupił sobie poprzedniej wersji ;)  
Wy też zamawiacie Glossy dla swoich mężczyzn? :)

31 komentarzy:

  1. Uwierz mi,że jak spróbujesz cieni UD, stracisz ochotę na Sleek`a :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz zadowolona z UD :) ja używam niemal codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kosmetyki wybrałaś :) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling - ciekawi mnie jego konsystencja, czekam na post z recenzją ;)
    A paletki to zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa paletka !!! <3 Ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 152zł już po 20% rabacie... ;) (cena regularna 190zł)

      Usuń
  6. świetne zakupy :D Myślę, że UD spokojnie zastąpi Ci sleeka, przynajmniej na jakiś czas ;)

    ja ostatni szaleję z ubraniami i butami, jakoś w kosmetykach zachowuję umiar :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. planowałam sobie dzisiaj kupić czapkę z uszami, niestety nie zdążyłam do Terranovy :(

      Usuń
  7. jak już paletkę otworzysz to koniecznie się pochwal - jestem jej ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ta paletka to z pewnością znalazła się w koszyku "przypadkiem" XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow świetne zakupy , a paletka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi sie Naked niestety cena nie pozwala na zakup plus brak Sephory w Niemczech :/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy. dobrze że nie mam sephory pod ręką bo też pewnie kasy by poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja tam się zakochałam w peelingu z biedronki, z którym wcześniej nie miałam do czynienia :D kupiłam kolejne wersje ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale się zaopatrzyłaś :) ale warto upatrzeć coś, poczekać i później nadarza się okazja kupić ze zniżką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłe niespodzianki.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lepiej otwórz tę paletkę i pokaż jak cienie prezentują się na Twoich powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też poluję na tą paletkę i widzę na innych blogach że wszyscy są zadowoleni:) Zakupy pierwsza klasa! Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Peeling mam od kilku tygodni i jestem mega zadowolona z niego! Bardzo dobry zakup, zresztą sama się przekonasz :) co do paletki z UD to czaję się nia nią od jakiegoś czasu ale ta cena..! Chyba w Inglocie stworze swoja paletke z takimi cieniami, będę miała pewność ze wszystkich kolorkow będę uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zaupy. Ile kosztuje ten peeling ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena regularna to 89zł, ale ze zniżką 15% dałam za nią ok. 75zł ;)

      Usuń
  19. świetne produkty :D czekam na opinie i wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń