poniedziałek, 20 maja 2013

Córeczka testuje: NUK nocniczek - czyli nasze pierwsze próby odpieluchowania

Dzięki uprzejmości NUK Polska mamy przyjemność testować między innymi nocniczek tej marki. Jeśli jesteście ciekawi, jak sprawdził się on u mojej córeczki zapraszam do dalszego czytania!



Co pisze o nim producent:
Nocnik NUK dodaje dziecku pewności siebie podczas nauki czystości. Nawet najbardziej ruchliwe dziewczynki będą chętnie na nim siadały.
  • ergonomiczny kształt
  • wysokie oparcie, szerokie siedzisko i osłona przed pryskaniem
  • podpórki dla stóp zapewniają stabilność
  • z praktycznym uchwytem do przenoszenia lub zawieszenia
  • wykonany z wysokiej jakości, mocnego materiału (PP)

Jeśli chodzi o mnie i moją córeczkę to jest to nasz drugi nocnik. Otrzymałyśmy go, gdy moja mała miała skończone 15 miesięcy. Sprawdza się niezwykle dobrze w wypadku dziewczynek. Siedzisko jest dobrze wyprofilowane i odpowiednio wysokie, dzięki czemu młodszym użytkownikom wygodnie się siedzi i nie zsuwają się z siedziska. Otwór w nocniczku NUK nie jest na szczęście duży i dziecko nie wpada do środka. Różowy kolor zachęca moją córcię do eksperymentowania z nim - często podnosi nocniczek i ciągnie go po podłodze. Czyszczenie jest wyjątkowo łatwe - moczę nocnik pod bieżącą wodą. Wszelkie nieczystości wlewam do ubikacji i jeszcze raz płuczę nocniczek, aby był zdatny do ponownego użytku.
Jeszcze dodam od siebie, że moje dziecko obecnie ma 19 miesięcy i może nie zawsze zdążymy z "siusiu" do nocniczka, ale zauważyłam, że od kiedy towarzyszy nam nocnik NUK, córka chętniej szarpie mnie i ciągnie, gdy czuje że chce się załatwić.
Tak więc z czystym sumieniem polecam!

A po więcej info zapraszam Was na stronę:
http://www.nuk.pl/products/babycare/productdetail/?p=10.256.274&lty=m&lid=16#?pp=order_info&pp=description

2 komentarze:

  1. Powiedsz mi kochana jak odpieluchować małą bo moja ma 2 lata skończone i nic do niej nie dociera, nie mam juz siły :(

    OdpowiedzUsuń