sobota, 11 maja 2013

Dzisiejsze obniżki w centrach handlowych - nieświadomie skorzystałam i ja!

Właściwie to nie wiedziałam, że dziś w większości centrów handlowych są obniżki. Po prostu rano stwierdziłam, że nie mam się w co ubrać na matury i muszę kupić sobie coś eleganckiego, żeby ładnie prezentować się jako członek komisji egzaminacyjnej ;) Oczywiście nie pojechałam do sklepów sama - wzięłam męża i córkę, dla których również coś się znalazło w sklepowym koszu

Gdy staliśmy z mężem w kolejce po wypożyczenie jeździka dla córki, zaczepił nas pan z pewnej gazety i zaproponował zrobienie kilku zdjęć do relacji z "weekendu wielkich obniżek". O tym, że to dzisiaj te "wielkie obniżki" dowiedziałam się właśnie od niego. Niestety, mąż odmówił pozowania do zdjęć i nie będzie nas na stronie internetowej... :(
Ale mniejsza o to, przedstawiam moje zakupy:
1. Escada, Cherry in the air EDT 30ml:
Zapłaciłam za nie w promocji 119zł. Lubię pojemności 30ml, bo często zmieniam zapachy (żeby nos nie przyzwyczaił się do jednego). A Cherry in the air kupiłam, ponieważ zakochałam się w nim gdy powąchałam papierek nasączony tym zapachem <3

2. Mohito, naszyjnik oraz gumki do włosów:
Cena: 14.90zł (naszyjnik), 19.99zł (gumki)

3. 4. Mohito, bluzki:
Cena (po obniżce): 62.99zł

Cena (po obniżce): 31.99zł

5. Ravel, bluzka:
Ta chyba najbardziej mi się podoba ;) Cena (po obniżce): 38.50zł

6. Monnari, bluzko-żakiet:
Cena (po obniżce): 94.50zł

7. Ravel, spódnica:
Cena (po obniżce): 35zł

A dla córeczki kupiłam spodenki:

Cena (po wszystkich dodatkowych obniżkach): 23zł

No i dalej nie wiem, co założę w ten szczególny dzień...  
Chyba zdecyduję się na duet bluzka Ravel + żakiet Monnari... a Wy co o tym myślicie? ;)

32 komentarze:

  1. Bardzo tanio te spodenki kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ravel cudna ;)
    Escada podoba mi sie tylko z początku.. te wisienki ahhh
    ale później nudna :( i nietrwała

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaleństwo! Wszystko super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą bluzeczkę z Mohito (tą drugą - kupiłam za 4 dyszki :D) tyle że beżową i świetnie leży :-)
    ta z Ravel podoba mi się jednak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy rewelacja:) Pozytywnie zaszalałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne bluzeczki
    ale naszyjnik i gumki genialne

    zapachu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te bluzeczki-baskinki , a gumeczki-bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy z Mohito są rewelacyjne :) Strasznie mi się te rzeczy podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy.
    Uświadomiłam sobie, że nie mam w szafie nic czarnego, oprócz niedawno kupionych spodni....

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bluzeczki :) Przyćmisz maturzystki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ci się udało trafić ! ;)
    Bluzki z Mohito - przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamówiłam próbkę Escady - niesamowicie słodki, wiśniowo-jabłkowy (wg mnie) zapach. Też się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to Was się fajnie trafiło z tymi obniżkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mohito bluzki i dodatki - piękne :)
    bardzo udane łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodatki są fajne. Bluzki zresztą też. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się rzeczy z Mohito :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo Śliczne :D Lubię ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej jakie śliczności. Kocham Mohito, mam kilka sukienek i bluzki ;)
    Już dawno nie byłam w centrum handlowym..

    OdpowiedzUsuń
  19. Te gumki z Mohito są piękne :) Wzdychałam do nich u dolin.ek, a teraz u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach te obniżki, tylko portfel czyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne bluzeczki, a gumki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że zakupy udane

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. ja najbardziej lubię takie nieplanowane zakupy - tylko wtedy coś jestem w stanie upolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka Ravel faktycznie najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi też spodobał się Cherry in the air:) taki letni zapach

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzą mi się te Escady :) Niedługo pewnie sobie kupię, ale jak tak patrzę na półkę z zapachami to może lepiej je najpierw zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń