wtorek, 7 maja 2013

Dzisiejsze przesyłki: archiwalny GlossyBox i nowy telefon :)

Kolejny dzień minął a w moje ręce dotarły dwie wyczekiwane przesyłki. Oto i one:

Od kiedy GlossyBox ogłosił wyprzedaż archiwalnych pudełek, zamówiłam już zestaw duo (wrzesień-październik) i czekałam aż lipcowy box (w zestawie z cieniem Becca i odżywką Alessandro) będzie dostępny pojedynczo, a nie w duecie z czymś innym. I doczekałam się! :) Dzisiaj, po kilku dniach od zamówienia (majówka była, więc wysyłka się opóźniła). I tym sposobem posiadam pudełeczka od czerwca 2012 aż do teraz :)
Zawartość boxa prezentuje się tak:
Jeśli macie ochotę obejrzeć zdjęcia cienia Becca, zapraszam TUTAJ. Kosmetyk jest koloru kremowego i na pewno wykorzystam go do rozświetlenia powieki.
Box od dawna mi się podobał. Odżywkę z przyjemnością wykorzystam (choć nie wiem czy pobije moje odżywkę L'occitane - moje odkrycie z innego boxa), żeli pod prysznic nigdy za dużo, tym bardziej że zbliżają się wakacje i planujemy z mężem wyjechać nad morze na kilka tygodni. Od cieni jestem uzależniona, a odżywka wybielająca z nieba mi spadła (a właściwie moim zażółconym paznokciom). Krem pod oczy jest w moim przypadku nietrafiony, ale na pewno znajdzie się ktoś, kto go przygarnie ;)
Jeśli Wy też macie ochotę na GlossyBoxa, zapraszam pod TEN link.

---

Kolejna dzisiejsza przesyłka to telefon Sony Xperia J:
Okazało się, że przez te kilka lat, kiedy nie wymieniałam telefonu, przeszedł on naprawdę niemałą rewolucję. Jestem zaskoczona, że teraz tak płynnie mogę przeglądać facebooka w każdym czasie. Zdjęcie, które zrobię mogę od razu przesłać na moją facebookową tablicę (dzisiaj biegałam za córką jak szalona, robiłam zdjęcia i testowałam czy rzeczywiście trafiają one na "fejsa" ;) ) W kilka godzin opanowałam podstawy telefony, zainstalowałam też najważniejsze aplikacje takie jak GG czy gra Angry Birds... :D


To tyle na dziś. Zastanawia mnie, jakich telefonów używają czytelniczki mojego bloga? :)
I czy Wy też jesteście uzależnione od jakiś boxów (jakich)? :)

21 komentarzy:

  1. Ja mam dwa telefony :D Z Plusa Samsunga Avila a z Playa HTC Wild Fire S ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie polecałabym tych Soniakow :P bo w nich gniazdka lubią szybko padać ;C

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sony miro i mój facet ma sony i teściowa miała ale wymieniła na samsung. Używamy ich od ponad pół roku i nic się nie dzieje wszystko jest jak naj bardziej ok. Jesteśmy z nich zadowoleni choć zastanawiam się nad kupnem samsung s4 bo jak do korzystania z neta ten jest strasznie maly :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą samą Xperię ;) nie aktualizuj sobie Google+ jak nie korzystasz, bo zżera całą pamięć! Nic nie bedziesz mogła zaktualizować!

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa Twojej opinii o tej xperi. Niedługo przedłużam umowę i proponują mi właśnie xperia j. Jak z obrazem? Czytałam że piksele bardzo widać i robi słabe zdjęcia? Ja nie jestem jakąś wybredną osobą, tym bardziej że to będzie mój pierwszy smartfon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na maila mogę podesłać zdjęcia, jakie nim robię ;) Jeśli byś chciała to pisz: alxia.testuje@gmail.com ;)
      a obraz jest w porządku, facebook fajnie śmiga (prawie jak na komputerze), podoba mi się że mogę wyłączyć możliwość przesyłania danych i dziecko mi przypadkiem nie wyklika całego limitu na internecie ;)

      Usuń
    2. byłabym wdzięczna za zdjęcia - yagoda_she@wp.pl. Myślałam najpierw o lg l9 ale podnieśli ceny i to o 300 zł więc teraz biorę pod uwagę xperię. To dobrze że można wyłączyć możliwość przesyłania danych. Na Wifi ładnie działa?

      Usuń
    3. wifi śmiga bez problemu ;) teraz przeglądam internet nie przez wifi i też działa świetnie ;) zdjęcia prześle jak wrócę do domu a teraz ćwicze sobie pisanie głosowe ;)

      Usuń
    4. też mam xperie j i jak na razie działa bez zarzutów, naprawdę ją polecam! łatwo ustawisz blokadę na telefon, dzięki czemu dziecko nie jest w stanie wyklikać Ci pakietu internetowego, zdjęcia naprawdę dobrej jakości i jak na smartfona - naprawdę intuicyjny i łatwy w obsłudze. kwestia przyzwyczajenia do zwykłych telefonów może tu odegrać rolę, ale myślę, że szybko się przestawisz :) pozdrawiam ;p

      Usuń
    5. Ja tam jestem zadowolona. Powiem szczerze, że zasięg ma słabszy niż HTC (przyjaciółka zazwyczaj ma zasięg, a ja mały, jeśli już w ogóle), ale działa bez zarzutów. No i zdjęcia robi piękne! Możesz zobaczyć u mnie na blogu ;)

      Usuń
  6. miałam tego boksa. całkiem ok. fajny telefon

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnie zamówiłam Nokię C6, też będzie to moj pierwszy multimedialny telefon po starym Sonym który ledwo odtwarzał mp3 i robił bardzo przeciętne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję teraz ,że się nie skusiłam na duo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. eh, też miałam ten telefon, ale nie zdążyłam się nim nacieszyć, bo mi go ukradli...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja subskrubuje Glossy - od pierwszego, ogólnie dostępnego pudełka. :) A co do telefonów... smartfon z Androidem na pokładzie, to istne zło wcielone. ;P
    Ostatnio na moim nowym "hakerowym" blogu opisuje aplikacje na ten system, więc może coś Cię tam zainteresuje... :) www.hakerwspodnicy.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te paczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne :) ja jeszcze się nie zdecydowałam na glossy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne pudełeczko i fon :D

    OdpowiedzUsuń