środa, 1 maja 2013

O pędzelkach, które ułatwiły codzienny makijaż: Hakuro i EcoTools

Dzisiejszą notkę chciałabym poświęcić na opis kilku akcesoriów, które od jakiegoś czasu pomagają mi w codziennym makijażu. Wcześniej do rozprowadzania podkładu i cieni używałam palców, ponieważ wydawało mi się, że tak jest najprościej - w końcu nie trzeba operować jakimiś dziwnymi pędzelkami, które gubią włosie. Moje poglądy na świat zaczęły zmieniać się, gdy zakupiłam pędzle EcoTools do makijażu oka, a gdy przez internet kupiłam jeszcze pędzelki Hakuro h50s i h85 całkiem oszalałam na punkcie pędzli.


Zacznę od pędzla Hakuro H50s, który podbił moje serce już od pierwszego użycia.
Trochę zdziwił mnie fakt, że pędzelek ma płaską końcówkę. Jednak w praktyce takie rozwiązanie świetnie się sprawdza. Jest on miękki i swobodnie mogę nim manipulować na całej twarzy. Pędzel dokładnie rozprowadza podkład nawet w okolicach oczu. Robi to dokładniej i mniej boleśnie niż moje dłonie. Włosie pędzla nie podrażnia mnie, nie jest kujące i włoski nie wypadają.
Testowałam działanie h50s na następujących podkładach:
1. MaxFactor PanStik (recenzja TUTAJ)
2. Bourjois BB Cream (recenzja TUTAJ)
3. MaxFactor FaceFinity (recenzja TUTAJ)
Mimo iż pozycje 1 i 2 mają zbitą i gęstszą konsystencję niż standardowe, płynne podkłady, Hakuro idealnie i perfekcyjnie rozprowadził je na buzi. Nie było na niej ani śladu po smugach czy źle rozprowadzonym kosmetyku. Oto i kilka zdjęć z testowania:
Co również jest ważne, kilka ruchów wystarczy aby uzyskać profesjonalny efekt. Dzięki czemu można nastawić budzik na kilka minut później... ;)

 Kolejną część notki poświęcę makijażowi oka, do którego używam pędzli EcoTools:
Kupiłam je kiedyś w promocji i jestem z nich bardzo zadowolona. Każdy pędzel jest podpisany:
Najczęściej używanymi przeze mnie są ten z napisem "blend" i "shade". "Smudge" służy mi wyłącznie do rozcierania ciemniejszych cieni w kącikach, a "crease" oraz "highlight" są niezastąpione, gdy chcę rozświetlić oko w górnej części powiek.
"Shade" to taki uniwersalny pędzel do rozprowadzania cieni. Natomiast kiedy chcę stworzyć ładne przejścia pomiędzy różnymi odcieniami używam dużego pędzla z napisem "blend". Ten sam pędzel również świetnie sobie radzi przy wykańczaniu makijażu oka. Jest niezastąpiony w sytuacji, kiedy chcę stworzyć łagodne przejście pomiędzy cieniem a podkładem (np. delikatnie blednący niebieski w górnej części powieki, który ślicznie przechodzi w kolor podkładu).
Wszystkie pędzle EcoTools są bardzo delikatne, nie wbijają się w skórę, nie odkształcają się ani nie gubią włosia. Przekonywałam się do nich jakiś czas (nie była to miłość od pierwszego użycia, jak w przypadku Hakuro). Na początku denerwował mnie fakt, że sprawiają, iż cienie okropnie pylą. Teraz jednak przyzwyczaiłam się do tego. Najważniejsze, że makijaż oka przy ich wykonaniu jest ładny, elegancki, stonowany, a przejścia między kolorami nie są agresywne.
Na ostatnim z tych czterech zdjęć jest też zaprezentowany pędzelek Hakuro H85 do rozprowadzania eyelinera. Na razie był użyty kilka razy i nie mam do niego zastrzeżeń.
To tyle na dziś. Malowanie pędzelkami tak mi się spodobało, że zamówiłam sobie z amerykańskiej stronki iHerb.com taki przyjemny zestaw Real Techniques (nawet po opłaceniu przesyłki wychodzi ponad połowę taniej niż w Polsce).
źródło: http://makeupforlife.net/wp-content/uploads/2011/06/real-techniques-travel-essentials-brush-set.jpg
Jeśli również macie ochotę zamówić cos na www.iHerb.com, polecam skorzystać z tego kodu: ZKV869. Pozwoli on Wam zaoszczędzić 5$ w przypadku zamówienia do kwoty 40$ lub 10$ w przypadku zamówienia przedmiotów powyżej 40$.


A czy któraś z Was używa pędzli do makijażu (jakich)? Czy jednak jesteście zdania, że najlepiej rozprowadzać kosmetyki do twarzy dłońmi? :)

23 komentarze:

  1. Nie miałam okazji testować pędzli z ecotools, ale chyba będę musiała to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam HAKURO, ale EcoTools mam i bardzo lubię :) Wygrałam kiedyś cały komplet pędzli EcoTools z kosmetyczką, ale puściłam w świat bo używam tylko dwóch do pudru i cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pędzelki z ecotools :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę tych pędzelków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takimi pędzlami na pewno wyczarujesz cudne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten zestaw ecotools o i je lubię, ale one nie z każdymi cieniami się dogadują

    OdpowiedzUsuń
  7. Hakuro H50s mam i lubię go bardzo. :) Ecotools mam zamiar zamówić sobie na ebay'u, a te ostatnie też bardzo fajne, ale troszkę drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RT zamówiłam kilka dni temu na iHerb i z przesyłką zapłaciłam 42zł, także ponad połowę taniej niż w polskich sklepach :D Nie mogę się doczekać kiedy dotrą do mnie ;)

      a h50s to moje największe odkrycie w tym roku :)

      Usuń
  8. Fajne pedzelki. :) napewno czaruja cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zamówiłam EcoToolsy po takich pochlebnych opiniach na blogach. Także... już są w drodze do mnie, do tej pory też się paluchem smarowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kupiłam ostatnio jeden pędzel Ecotools. Jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam ale nie mam kompletu mam takie pozbierane różnych firm:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię pędzelki z Ecotools a Hakuro czas zakupić

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się... Te Ecotools są dostępne w Ross i nawet ostatnio je oglądałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam jeszcze o EcoTools ale ich wygląd bardzo mi się podoba, solidne z drewnianą rączką. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. mam tylko ecotools do pudru i podkładu ;) są moimi ulubieńcami!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne masz te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam hakuro bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakup profesjonalnych pędzli jeszcze przede mną, ale już wiem że to koniecznosć!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hakuro uwielbiam prawie tak bardzo jak RT, natomiast z EC miałam jeden pędzel i po pół roku stwierdzam, że wcale nie jest taki super jak myślałam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja marzę o HAKURO JAK I O RT, chyba skorzystam z Twojej zniżki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. żałuję, że ecotools nie kupiłam gdy były w promocji w hebe :(
    a hakuro mam ale inny model i dwa do cieni - zupełnie inny komfort malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne pędzelki. Ja używam póki do innych ale również jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń