sobota, 25 maja 2013

Rossmann -40%, inne promocje oraz współprace

Rossmannowe posty zaczęły pojawiać się dawno temu, ja jednak dzielnie opierałam się promocji -40% aż do wczoraj... Moje kosmetyczne zapasy są ogromne, dlatego zakupy są raczej skromne. W międzyczasie dostałam kilka paczuszek ze współprac oraz odwiedziłam inne drogerie...

Co cieszy mnie najbardziej, to zestaw pędzli Real Techniques:
Zamówiłam go miesiąc temu w amerykańskim sklepie online iHerb.com. Komplet pędzli razem z wysyłką kosztował mnie dokładnie 42zł. W Polsce ten sam zestaw jest ponad dwa razy droższy (zarówno na allegro jak i w drogeriach internetowych). Także udało mi się ;)
Zestaw był już testowany w ekstremalnych warunkach (czyt. do umalowania się w 5 minut przed wyjściem do pracy) i sprawdził się perfekcyjnie. Podkład i puder rozprowadziłam błyskawicznie, a powieki umalowałam precyzyjnie i szybko. Na pewno nie będą to moje ostatnie pędzle RT.
Jeśli Wy też chcecie zamówić pędzelki RT z Ameryki, zapraszam na www.iherb.com :) Po wpisaniu kodu ZKV869 dostaniecie rabat -5$ na zakupy.

No i zakupy z Rossmanna ze słynnym rabatem -40%:
Skupiłam się na maseczkach Tołpa (większość z nich jest rewelacyjna). Kosztowały w granicach 3.50zł - 4.50zł). Zdecydowałam się też na krem sebio na dzień za 17.99zł po obniżce (mam wersję na noc, którą kocham). Z kolorówki wybrałam dwa błyszczyki w stonowanych kolorach (rimmel - ok. 15zł, l'oreal - ok 25zł) oraz krem CC - nowość od max factor (o. 35zł). Do czyszczenia twarzy zgarnęłam peeling Bourjois (8.99zł).
I to tyle. Więcej nie będzie! Na pewno! ;)

A w Hebe dorwałam Essie w promocji 2 w cenie 1:
Od lewej: tart deco, licorice, go ginza, need a vacation, mint candy apple, blanc

W super-pharm do zakupu perfum powyżej 120zł dostałam krem do twarzy Perfecta. A jeśli chodzi o sam zapach perfum Cherry in the air - moją opinię możecie przeczytać TUTAJ:

I współprace:
a) BingoSpa:
b) Credo PR:

A Wy co kupiłyście na ostatnich drogeryjnych promocjach? :)
Ja przyznam szczerze, że większość kupionych kosmetyków jest na zapas, na razie nie mogę narzekać na kosmetyczne braki. Mam nadzieję, że kolejna promocja -40% zdarzy się dopiero pod koniec roku ;)

34 komentarze:

  1. byłam w Rossmanie i zostawiłam trochę grosza :) uzupełniłam zapasy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Ross jeszcze nic dla siebie nie kupiłam.
    A Bingo Spa również u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy i współprace gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę dużo Tołpy :) Lubię to ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle są najlepsze i wyszły taniutko :D
    Cieszę się, że zaryzykowałyśmy i kupiłyśmy ... doszły całe i zdrowe, więc można w przyszłości kupić coś jeszcze ;)

    Essiaki masz fajne, 1 i 3 licząc od lewej mam i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też algi i jak na razie sprawuję się super,wspaniałe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak i ja skorzystałam z promocji w Rossmannie :) kupiłam to czego byłam ciekawa, myślę ze jeszcze w ostatni dzień promocji coś kupię - jak tylko się zdecyduje :) Twoje zapasy (czyt. współpraca, zakupy) są bardzo ciekawe - czekam na recenzje wszystkiego :).. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę tych pędzli...boję się zamawiać z allegro a co dopiero zza oceanu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze dwa lakiery przesliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. też myślałam nad Apocalipsem, ale jednak się nie skusiłam:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaszalałaś :))
    Ja zresztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. iHerb bardzo ale to bardzo kusi. :) Niestety nie posiadam karty kredytowej i nie potrafiłabym się bez niej przy zakupie obsłużyć. :P Poza tym- pędzli nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy!
    Fajne zakupy, też chciałam zakupić ten błyszczyk/szminkę z loreala 102... ale powstrzymuję się przed zbędnymi rzeczami ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. też dorwałam Tołpę:P ale skusiłam się na dwa kremy na dzień i na noc:P plus chusteczki Alterra i podkład, z którego kolorem nie trafiłam:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie ładne kolorki essiaków...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten ostatni Essie jest śliczny uwielbiam takie kolory :D
    świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  17. O nie!!! Ja w tym tyg kupilam 3 essiaki a mialabym 6 :/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tylko krem z promocji -40% ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam maskę 4 w 1 tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam te maseczki firmy dermaglin :)

    OdpowiedzUsuń
  21. maseczka dermaglin jest rewelacyjna! ;) miałam już wiele saszetek i często do niej wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. It's nearly impossible to find knowledgeable people about this subject, however, you sound like you know what you're talking about!
    Thanks

    Feel free to visit my site :: slc-wireless.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję nowych współprac:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oo, też testowałam z Credo Pr ;) Miłego testowania :P
    Obserwuję, liczę na rewanż :D
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję współprac, a pędzli zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję owocnych współprac.

    pozdrawiam i zapraszam, mam nadzieje że aktualny wpis Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award:

    http://usmiech-deszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń