wtorek, 18 czerwca 2013

ShinyBox czerwiec 2013

Majowy ShinyBox zachwycił mnie na tyle, że tym razem w ciemno zdecydowałam się na zakup czerwcowej edycji. Skusiły mnie również w dużej mierze reklamy tego urodzinowego pudełka ;)
A czy jestem zadowolona i czy zdecyduję się na kolejne edycje? Przeczytajcie :)

Dla mnie ważny jest wygląd pudełka, w którym trzymam różne materiały edukacyjne do nauczania moich klas. Do tej pory świecące, białe pudełko raczej mnie odstraszało niż zachęcało (dlatego też między innymi wolałam konkurencję). Tym razem box jest matowy, kolorystyka do mnie przemawia, no i łatwo je otworzyć. Tu jest ogromny plus!
A zawartość?

Oto i ona:

1. Dermo pHarma, maska kompres 4D (6.99zł/sztuka):
 Tą markę miałam okazję dokładnej poznać podczas akcji testowania organizowanej na profilu dermo pHarma (recenzja TUTAJ), a później jeszcze dostałam w ramach wyróżnienia pokaźną paczuszkę z ich kosmetykami ;)
Cieszę się, że trafiła mi się wersja do walki z pierwszymi zmarszczkami, bo nastolatką niestety już nie jestem...

2. KMS California, HAIRPLAY makeover spray - spray odświeżający, mini opakowanie 75ml (87zł/250ml):
Patrząc na opis z kartki jest to coś  rodzaju suchego szamponu, czyli absolutnego must have osób zapracowanych, które dzięki tego typu produktom mogą zaoszczędzić te kilkadziesiąt minut w ciągu dnia (oczywiście używając z rozwagą, co jakiś czas) ;) Ja obecnie mam na stanie 2 suche szampony i dzięki boxom, dwie miniaturki ;)

3. Green Pharmacy, peeling do ciała (16zł/300ml):

Lubię kosmetyki GP, bo mają rozsądną cenę i są dobre. Aż dziwne że nigdy nie zwróciłam uwagi na peelingi tej marki... Nawet nie wiedziałam, że GP ma coś takiego w ofercie. Ale cóż, jak się sprawdzi na pewno poszukam go w najbliższej drogerii. Mam wersję cukrowo-solną, która pachnie bardzo ładnie. A że peelingów nigdy nie za dużo, a do tego szybko się zużywają cieszę się że znowu trafiłam na scrub w pudełeczku :) Dodatkowo cena jest świetna i kosmetyk nie zawiera parabenów!

4. Paese, Szminka w płynie Manifesto (17.90/6ml)
Kolor trafił mi się, jak ślepej kurze ziarno - najjaśniejszy nr 901, czyli dokładnie taki jaki sama wybrałabym z gamy kolorystycznej tego produktu ;)

5. Organique, Odświeżający krem do stóp (27zł/75ml):
Mam dużo kosmetyków tego typu, ale jakoś nie umiem ich stosować regularnie... Chociaż lubię markę Organique, więc na pewno wypróbuję i być może zacznę stosować codziennie ;)

* Dodatek w postaci pilniczka i polerek do paznokci z logo Shinybox:
Moje pierwsze wrażenie - "jee, dali nam pendrivy!" :D Później jednak pobawiłam się nim i odkryłam, że to bardzo fajny gadżet do mojej torebki ;) Super pomysł, idealnie dopasowany do kobiecych potrzeb. Szkoda tylko, że wypuszczają takie specjalne dodatki raz na jakiś czas...

Podsumowanie - czyli o tym czy zdecyduję się na wykupienie pakietu?
Czerwcowy ShinyBox jest bardzo fajnym pudełeczkiem z praktycznymi kosmetykami. Jednak na razie mam mieszane uczucia. Ta wersja jest ogromnie udana, pudełko cudownie zaprojektowane. Jednak mam obawy, że w lipcu "nie-urodzinowe" pudełeczko będzie przeciętne. 
Cóż, więc na razie z ukrycia będę obserwować kolejne boxy i jeśli kolejny okaże się ciekawy, to chyba odważę się na jakiś kilkumiesięczny pakiet... ;)

A Wam jak podoba się czerwcowy ShinyBox? :)

35 komentarzy:

  1. mnie nie podoba sie jedynie kolor pomadki, jaki dostałam i żałuję, że nie mam twojej wersji. Chciałabym więcej kosmetyków do pielęgnacji włosów;p

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja:) podoba mi się błyszczyk i ten zapach peelingu...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, też byłam przekonana, że to pendrive xD

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na urodzinowe pudło to chyba słabiutko , słabiutko ;)O

    OdpowiedzUsuń
  5. na początku tez myślałam że to pendrive to przez ten jego kształt;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. to ostatnie to kolorowe polerki ;)

      Usuń
  7. dostałam inny kolor błyszczyka i inną wersję peelingu ;)
    Jestem zadowolona z boxa, choć wolałabym dostać peeling taki, jak Ty, bo dostałam różany, a tego zapachu nie lubię, więc pewnie komuś oddam ;)
    Jeśli jesteś ciekawa mojej zawartości, to zapraszam na moją notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolor Twojego błyszczyka. Mój jest chyba zbyt ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak spojrzałam pierwszy raz na pilniczki to pomyślała, że to cienie w tak intensywnych kolorach :) Faktycznie fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się wydaje, że ten KMS nie jest typowo suchym szamponem, bo jest przezroczysty i jak go psiknęłam na rękę to zero suchego efektu, ale zapach ma bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne pudełko, byłabym zadowolona :)
    kiedyś subskrybowałam glossy ale to jest lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zawartość super, szczególnie peeling mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy Ci się trafiły!

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemne pudełeczko, chętnie bym je przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak na urodzinową edycję to przyznam że niezbyt zaszaleli...daj znać jak sprawdza się peeling od GP :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie te pudełeczka nie kuszą, ale zaciekawił mnie ten krem do stóp, więc czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nawet fajne produkty w pudeleczku ale niezbyt poszaleli ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm tylko błyszczyk w łądnym odcieniu przykuł mą uwagę ;0

    OdpowiedzUsuń
  19. SB podoba mi się bardziej niż czerwcowe GB

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny ten gadżet ;) jedno z lepszych pudełek od Shiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Peeling z GP wygląda super :D Chyba sama się niedługo za nim rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet ciekawy ten Box :) Zaintrygował mnie ten peeling z GP. Też nie wiedziałam, że mają takie cudo w swojej ofercie :)
    A błyszczyk z Paese również mam, ale w odcieniu czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog!!!
    Zapraszam do obserwacji!!!
    http://ewelina12345.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne to pudło, ale ja bym się nie zdecydowała na subskrypcje. Za dużo mam już nadmiarowych kosmetyków i wolę kupować to, co mi potrzebne i co sama wybiore.

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie ok ale bez szału jednak zdecydowanym plusem jest to ,że jest nawet sporo pełnowymiarowych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa zawartość tego czerwcowego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń