poniedziałek, 29 lipca 2013

Cleanic Deo Fresh, czyli moja recenzja dezodorantu w chusteczce

Wakacje w górach już za mną, a obecnie spędzamy drugą część urlopu u teściów. Upały są coraz mocniejsze, podkład dosłownie spływa z mojej twarzy, nie mówiąc już o koszulkach, które po 5-cio minutowym spacerze do kosza na segregowane śmieci mogę wykręcać - takie są wilgotne. Na szczęście sprawdziłam prognozę pogody i wiedziałam, żeby zabrać produkty szybko odświeżające Cleanic, które dostałam niedawno do przetestowania. Dzisiaj zrecenzuję dla Was dezodorant w chusteczce fresh
Jest to produkt, którego byłam naprawdę ciekawa. Pierwszy raz spotykam się bowiem z dezodorantem w formie chusteczki. Sztuk jest w opakowaniu 12 i nie są takie drogie - ich koszt to jakieś 4zł. Dla mnie takie rozwiązanie jest idealne na wakacje. Opakowanie jest poręczne, lekkie i zajmuje niewiele miejsca w kosmetyczce.
Jeśli chodzi o działanie, dezodorant ma właściwości oczyszcające i antyperspirujące. Tutaj szczególnie liczyłam na te drugie i nie przeliczyłam się. Gdy po porannym prysznicu użyłam chusteczki, aż do wieczora nie moje pachy pozostały suche i pachnące. Może nie jest to obiecane 12h, ale tak 9-10 godzin to przyzwoity wynik. Muszę jeszcze napisać, że po użyciu pachy mogą być wilgotne przez kilka minut, mi osobiście to nie przeszkadza, ale trzeba pamiętać, by po użyciu chusteczki nie zakładać od razu bluzki.
Sama chusteczka wygląda tak:
Jedna sztuka wystarcza na obie pachy, jest dobrze nasączona i pachnie delikatnie, świeżo, balsamowo. Drguą stroną chusteczki przetarłam również stopy (na opakowaniu jest napisane, że kosmetyk ten nadaje się też do stóp). Nie mam problemów z potliwością stóp, zauważyłam za to, że chusteczka przyjemnie je ochłodziła.
Skład prezentuje się nastépująco:
Cieszy mnie brak parabenów, chociaż widzę tu kilka rzeczy których bym się pozbyła (np. aluminium czy alkohol).

Podsumowując, myślę że jest to udany produkt na wyjazdy i na pewno będę o nim pamiętać kiedy testowane wersje się skończą.

A Wam jak się podoba takie rozwiązanie? Kupiłybyście?



25 komentarzy:

  1. Dobry pomysł z takimi chusteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. taki dezodorant w chusteczce to wygodny gadżet na wyjazdach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wyjście. Bede musiała je wypróbować. Ale w Rossmannie nie widziałam ich ostatnio.:( wiesz może jak jest z ich dostępnością?
    Zapraszam do mnie. :) Dopiero zaczynam, ale liczę,że znajdziesz coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, też ich nigdzie nie widziałam ;(
      Na następnych zakupach kosmetycznych posprawdzam i dam znać, czy w moich okolicznych Rossmannach i innych drogeriach są ;)

      Usuń
  4. Co to firmy nie wymyślą :D Nie wiedziałam, że takie coś istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy produkt, ale raczej nie kupię. Wystarczają mi zwykłe antyperspiranty w kulce.

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj widziałam go w gazecie Natury i następnym razem na pewno kupię. To zdecydowanie lepszy niż noszenie ze sobą antyperspirantu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersję różową, na wyjazdy ok,ale bez szału jak zwykłe doświeżające chusteczki raczej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doświeżające = ODŚWIEŻAJĄCE :D

      Usuń
  9. myśle że to praktyczny produkt

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez je mam, ale jeszcze nie zdążyłam ich użyć, czekam na wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ciekawy i przydatny produkt, musze wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny i ciekawy produkt - jak tylko gdzieś spotkam pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też byłam ciekawa tych chusteczek, i sama się przyjemnie zdziwiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy produkt. nigdy nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy produkt...jak znajdę go w sklepie to kupię z ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie to trochę mało ekonomiczne rozwiązanie, chociaż bardzo wygodne. Aluminium musi być w składzie, bo podejrzewam ze głównie ono tutaj działa przeciwpotowo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna rzecz, uwielbiam te gadżeciarskie skarby od Cleanic typu chusteczki do peelingu, chusteczki z dezodorantem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz o czymś takim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie skusilam sie, malo opłacalne dla mnie, zapraszam na rozdanie systemu biała perła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten produkt. jest idealny dla mnie po wfie na uczelni czy tez podczas wakacji zawsze miałam w torbie, zawsze sprawdzał się świetnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. informacje są bardzo przydatne dla mnie, moje Pozdrowienia z Indonezji, pozdrowienia szczęście zawsze :)

    Obat Jantung Bocor

    Vig Power

    OdpowiedzUsuń