piątek, 26 lipca 2013

Nails Inc. w kolorze brook street - hit czy kit?

W lipcowym GlossyBox znalazłam miniaturkę niepozornie wyglądającego lakieru do paznokci o fantastycznym kolorze. Szybko spojrzałam na kartę produktową i dowiedziałam się, że kosztuje aż 55zł za 10ml. Czy lakier nails inc. rzeczywiście jest wart tej ceny? Zapraszam na recenzję.

GlossyBox zaoferował nam mini wersję tego kosmetyku o pojemności 4ml. Był to pierwszy produkt, którego użyłam zaraz po rozpakowaniu pudełeczka.
Jeśli chodzi o kolor - jest piękny. Mocno różowy i soczysty. Na paznokciach odznacza się dość mocno.
dwie warstwy lakieru (nie zwracajcie uwagi na długość pozostałych paznokci - mały wypadek domowy :( )

Pomalowałam nim paznokcie jeszcze przed wyjazdem w góry tydzień temu.Jedna warstwa nadała paznokciom wyraźny kolor. Oczywiście, lakier nie wytrzymał całych sześciu dni bez poprawek. Już drugiego dnia widziałam pierwsze oznaki ścierania się na końcówkach. Na szczęście były widoczne tylko po dokładnym przyjrzeniu się. Trzeciego dnia poprawiłam wygląd pazurków kładąc na nie cieniutką drugą warstwę tego samego lakieru i tak już zostało do dnia wyjazdu.
dwie warstwy lakieru (nie zwracajcie uwagi na długość pozostałych paznokci - mały wypadek domowy :( )
Natomiast jeśli chodzi o pędzelek to ciężko mi się nim kładło lakier. Podejrzewam, że w wersji pełnowymiarowej jest nieco inny. Tutaj mamy zwykły, krótki i mały aplikator, którym trzeba się namachać, aby osiągnąć zadowalający efekt bez smug.

Podsumowując, jest to bardzo dobry lakier. Na pewno rozważyłabym jego zakup, gdyby cena była co najmniej o połowę niższa od proponowanej 55 zł za 10ml. Jest on dobry, ale dużo taniej mogę kupić moje ukochane Essie, których jakość jest bardzo porównywalna.

A czy Wy miałyście okazję używać lakierów Nails inc.? Jak Wam się podobały?

11 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji malować tymi lakierami. Kolor jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się w pudełeczku trafił kolor czerwony, pomalowałam nim paznokcie u stóp tydzień temu i do tej pory się trzyma i pięknie wygląda jestem na TAK!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten lakier i faktycznie,pędzelek jest skandalicznie krótki i niewygodny...

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego lakieru, ale cena dość wygórowana więc pewnie szybko nie poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek sliczny ale lakier jak dla mnie za drogi, i tak zawsze po 2 dniach zmywam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam lakierów tej firmy, ale cena mnie odstrasza skutecznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek bardzo mi się podoba :) No ale ten pędzelek...

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny jest ten kolor :) tylko ta cena, dość spora jak na lakier i sama wolę tańsze wersje

    OdpowiedzUsuń