sobota, 13 lipca 2013

Po wielkiej przerwie: zakupy w Marionnaud i inne

Witam Was w ten deszczowy wieczór i po długiej przerwie zapraszam na mini-przegląd zakupów :) Dzisiaj w centrum handlowym obok mnie odkryłam Marionnaud - sklep, w którym można zakupić wiele ciekawych marek kosmetyków, ale o tym w dalszej części notki.

Tak więc Marionnaud, drogeria lub perfumeria, którą zawsze omijałam szerokim łukiem na codziennych zakupach przygarnęła do siebie markę Batiste.
O suchych szamponach Batiste pisałam TU i TU. Cena w Marionnaud też do przyjęcia, bo tylko 14.99zł
A kupiłam takie oto zapachy (na szczęście miałam możliwość przetestowania zapachów przed zakupem, bo nie wszystkie mi się spodobały):
Paisley i Blush są raczej słodkie i bardzo przyjemne. Kupując je, pani przy kasie zaproponowała mi założenie karty na punkty. Wypełniłam więc informacje, o które prosiła i dostałam kartę oraz małą niespodziankę - okulary przeciwsłoneczne (do wyboru była jeszcze bransoletka, ale okulary zdecydowanie bardziej mi odpowiadały).
Cóż, na pewno wrócę tam jak tylko mój mały zapas Batiste skończy się, bo jest to jedyny sklep w którym mogę dostać tą markę.

W reklamówce Mohito kryje się natomiast bluzka:
Więcej zdjęć niebawem, mam w planach cały post na temat marki Mohito, od której jestem chyba uzależniona, bo w ciągu kilku miesięcy zostawiłam tam niemałą sumkę ;)

I na wyjazd postanowiłam kupić nowy kostium kąpielowy w H&M po całkiem okazyjnej cenie 30zł (przecena z 99zł):

To tyle na dziś. Jeszcze raz zachęcam Was do odwiedzenia sieci sklepów Marionnaud, gdzie znajduje się naprawdę wiele interesujących marek. Poza Batiste można tam też nabyć Guerlain (i słynne Meteoryty), Chloe, The Balm, Make Up Factory i wiele innych. Ja już powoli zaczynam oszczędzać... ;)

A Wy używacie suchych szamponów Batiste? Jaki jest Wasz ulubiony zapach?

23 komentarze:

  1. Chyba i ja zakupię jak będę mieć okazję ten suchy szampon, choć dla próby wersję mini ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie potrafię się przekonać do tych suchych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zaszalałaś :) Ja jeszcze nigdy nie używałam suchego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Batiste Cherry polecam. Ten Blush mnie troszkę dusił....

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie miałam jeszcze okazji ich poznać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że można Batiste dostać stacjonarnie, bo inaczej w życiu bym się nie zdecydowała!
    A okulary może i bym wzięła, ale mam za dużo w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zakupy ;)tego szamponu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi sie te okularki :P
    strój ma ładne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo fajnie, że Batiste jest dostępne stacjonarnie, ale szkoda, że u mnie nie ma Marionnaud.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam właśnie,że w M można już kupić suche szampony Batiste. Ja mam Tropical,ale wypróbowałabym jeszcze dark :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Te okulary w prezencie mnie zachwyciły :) taka miła niespodzianka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mohito ma naprawdę rewelacyjne ciuszki ;D uwielbiam tam zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie sexi ciuszki :) A te szampony muszę sama nareszcie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ktoś tu poszalał z zakupami :) Nie używałam tych szamponów jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiedziałam, że szampony Batiste są już dostępne w jakiejkolwiek, polskiej drogerii :) A tu taka miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

    Az mnie naszlo na zakupy ;)))
    Bardzo fajny blog, z przyjemnoscia obserwuje

    i ZAPRASZAM DO SIEBIE NA MAKIJAZ


    ★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie używałam suchego szamponu, ale chcę kiedys spróbować. Choć nie wiem czy się sprawdzi przy bardzo długich wlosach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam okazji używać tych szamponów, ale bardzo mnie ciekawią, gdyż wiele blogerek już o nich pisało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakupy świetne!
    Zapraszam na rozdanie: http://kolorkowana.blogspot.com/2013/07/konkurs-loreal-streetcom-wygraj-serum.html

    OdpowiedzUsuń