piątek, 26 lipca 2013

Wróciłam z wakacji, a tu taaka niespodzianka!

Jak człowieka nie ma w domu, bo jest na przykład na wakacjach to nagle wszystkim kurierom i listonoszom się o mnie przypomina. I tak w ciągu sześciu dni nieobecności spowodowanych rodzinnym wyjazdem w góry kurierzy odwiedzili mnie aż cztery razy. A co przywieźli? Zapraszam do dalszej lektury ;)

Na początek GlossyBox mojego męża:

Miał być w 100% męski, ale stety-niestety jest męski tylko w 4/6. No, może w 5/6 jeśli policzymy jeszcze suchy szampon, który w przypadku męża nie sprawdzi się (włosy przystrzyżone na jeża), ale jeśli jakiś pan ma dłuższe loki oczywiście Batiste mu się przysłuży ;). Kolejną mało męską rzeczą jest podkład Dermika:
Jest to wynik całkiem zabawnej pomyłki. Ja osobiście cieszę się z takiej zamiany produktu. Miała być pianka do golenia, a że mąż używa elektrycznej maszynki do golenia, takie kosmetyki są mu zbędne. Mi za to podkład pasuje w 100% :D
Pozostałe produkty w męskim boxie są całkiem ciekawe. Żel i dezodorant przydadzą się każdemu facetowi, balsam po goleniu Pat&Rub wygląda bardzo ciekawie (i całkiem luksusowo), a krem do twarzy na pewno się nie zmarnuje.

Kolejna paczuszka to majowy ShinyBox, który zamówiłam z 20% rabatem dzięki kodom z fanpage na facebooku. Już kiedyś miałam tego boxa i zakochałam się w peelingu organique z majowego pudełeczka. Kosztuje on 30zł/100ml, więc z przesyłką zapłaciłabym za niego więcej niż za samego boxa z pięcioma kosmetykami ;)


Niedawno dostałam do przetestowania zestaw marki Cleanic. Dziś dodaję tylko zdjęcia, a od jutra zacznę publikować posty poświęcone wyłącznie tym kosmetykom:



I na koniec bardzo miła przesyłka od serwisu Bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt:
Otrzymałam do przetestowania kosmetyki Tołpa, których nie miałam jeszcze okazji używać. Wiążę duże nadzieje z serią Rosacal, ponieważ z moją twarzą ostatnio dzieje się coś złego i czuję że potrzebuję czegoś naprawdę delikatnego do jej właściwej pielęgnacji.

To tyle na dziś. A jak tam Wasze Glossy/Shiny boxy? Też zamawiacie? Mimo, że nie umieszczałam ostatnio zdjęć, dalej zamawiam te tajemnicze pudełeczka oraz ich edycje specjalne (na razie odpuściłam tylko boxa "powiedz TAK", bo ślub brałam dawno temu ;)


Kosmetyki Tołpa do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

27 komentarzy:

  1. O rany, że też mnie kurier i listonosz tak często nie odwiedza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki, próćz Glossy i Shiny mam to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie odwiedzał w czerwcu listonosz bardzo czesto :D teraz o mnie zapomnieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak miłe powitanie w postaci przesyłek po powrocie do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne pudełka, bardzo Ci gratuluję i zyczę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszcze! :P
    super przesyłeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paczuszki ;) miłego testowania .

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczuchy, ja czekam na opinie tych Cleanic, bo mijam je niemal codzień w sklepie i ciekawam czy cos warte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super produkty ;) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna niespodzianka, gratuluję świetnych kosmetyków i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że to tylko pomyłka, bo już myślałam, że naprawdę wszystkim do męskiego boxa podkłady dawali :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też chce z takich wakacji wrócić

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko raz miałam shinyboxa :) Ten peeling też mnie skusił, można jeszcze gdzieś załapać się na taki kod zniżkowy?

    Gratuluję tylu świetnych przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś dość dawno temu w jakiejś drogerii pewna mądra kobieta powiedziała mi również mądrą rzecz. Otóż podobno męskie kosmetyki np. pod oczy czy na powieki są silniejsze i lepiej działające na nasza kobiecą delikatniejszą skórę. I oczywiście przetestowałam na sobie. Lubie kosmetyki Dermiki to pewnego razu zamiast kobiece to męskie zakupiłam. Krem intensywnie nawilżający i podkład :) męskie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z tych kosmetyków posiadam tylko podkład Revisage firmy Dermika. Jest to mój pierwszy podkład tej firmy ale bardzo polecam - chyba najlepszy podkład jaki do tej pory używałam!
    Podkład ma bardzo fajne opakowanie i dozownik - pompkę dzięki której nie marnujemy kosmetyku.
    Podkład bardzo dobrze się rozprowadza, idealnie wyrównuje koloryt i daje bardzo naturalny efekt, ale przy tym dobrze kryje niedoskonałości.
    Co mi podoba sie najbardziej to to, ze makijażu nie trzeba poprawiać co 3-4 godziny, a utrzymuje się on na twarzy cały dzień. Ja nakładam rano i nawet po całym dniu w pracy wygląda idealnie - nie ściera się, skora się nie błyszczy!
    Polecam ten kosmetyk na pewno na długo zagości w mojej kosmetyczce !

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej!

    Fajnie u Ciebie, a więc zapraszam do mnie na nowy pościk :) buziaki, pozdr. :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem energetyzujący DERMIKA to odpowiedź na specyficzne potrzeby pielęgnacyjne męskiej skóry. Poprawia jej nawilżenie, wygładza i uelastycznia. Daje spektakularny efekt witalizacji. Stosowany codziennie spłyca pierwsze zmarszczki pojawiające się w okolicach oczu i na czole. Formuła kremu została dostosowana do szczególnych potrzeb i upodobań pielęgnacyjnych mężczyzn i oparta na stymulującym mikrokrążenie wyciągu z guarany, aktywizującym komórki aktywatorze komórkowym i składniku chroniącym skórę przed podrażnieniami.

    OdpowiedzUsuń