środa, 14 sierpnia 2013

GlossyBox, Sierpień 2013

Dawno nie pisałam o GlossyBoxach. Cóż, ostatnie wersje nie podobały mi się szczególnie, ale sierpniowa edycja jest trafiona w 10! Teraz na szybko załaduję zdjęcia, a w miarę pływu czasu uzupełnię je komentarzem.



a same produkty wyglądają tak:
Nie jest to wprawdzie LuckyBox, ale zawartość trafiła w mój gust. Na facebooku widziałam inną wersję pudełeczka z czymś większym od tej mojej miniatureczki żelu pod prysznic, którą potem będę musiała fotografować na dużym zoomie, żeby było cokolwiek widać, ale trudno...

A Wam jak się podoba zawartość sierpniowego glossy? :)

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. w porównaniu do innych pudełek i do shiny boxa, ten box jest naprawdę przyjemny

      Usuń
    2. no dobra, poczytałam nieco recenzji o tych produktach i cofam swoją powyższą opinię... Cieszę się, że nie zamówiłam.

      Usuń
  2. Bardzo fajna zawartość, sporo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten box ;) aussie bym chętnie przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wersję C czyli z maseczką Yasumi i shakerem do niej

    OdpowiedzUsuń
  5. zawartość naprawdę super jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na widok tuszu z Avonu moja buzia powiedziała "oooooo" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To taka maska Yasumi w takim jakbym szejkerze na 1 użycie.Miałam właśnie pytać co to za żel:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego tuszu AVON i pędzla ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne to pudełko, same fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za Aussie, ani za Avonem...

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde, a tusz kupiłam kilka dni temu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem przyjemne to pudełeczko :) Ta mgiełka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba sierpniowe pudełko. Ja zamiast miniaturki żelu mam maskę YASUMI i shaker. Wszystkich zainteresowanych tą wersją zapraszam do obejrzenia mojej fotorelacji z otwierania pudełka na bereadyforbeauty.blog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zamiast miniaturki żelu mam maskę w tzw. shakerze :)
    Tym razem zawartość mnie nie powaliła,a ten tusz to jakiś dziwny jest :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Tą mgiełkę dostałam w Glossyboxie w tamtym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje pudełeczko różni się jedynie 1 produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się nie podoba glossy z tego miesiąca :( szczególnie jestem zawiedziona jakością pędzla. wolałabym coś innego, ale jakościowego...

    OdpowiedzUsuń
  18. jakoś bez szału, moim zdaniem...

    OdpowiedzUsuń
  19. pomożesz? :)
    jeśli nie chcesz nie musisz, do niczego nie zmuszam.

    alicja-matczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To pudełko jest całkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. z kilku produktów byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe, wiele produktów chciałabym przetestować, szczególnie ten tusz:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że znalazły się produkty Aussie w boxie, choć tak naprawdę w ogóle nie ciągnie mnie do subskrypcji...

    OdpowiedzUsuń