środa, 30 października 2013

Tołpa dermo body slim: modelujący koncentrat wyszczuplający

Od jakiegoś czasu chodzę na fitness. Udało mi się zrzucić już całe 14 kilogramów. Jest to jak na mnie świetny wynik, ale wiadomo, że skóra po tak intensywnym spalaniu wiotczeje i staje się mało atrakcyjna. Z pomocą przyszedł mi modelujący koncentrat wyszczuplający Tołpa. Oto i on:

Koncentrat ma przyjemną, kremową konsystencję. Mimo, iż sprawia wrażenie dość ciężkiej szybciutko się wchłania w dokładnie umytą skórę.
Producent zaleca używać koncentratu 2 razy dziennie, ja używałam raz, zawsze po powrocie z zajęć fitness i kąpieli. Kosmetyk przyniósł zamierzone rezultaty. Po 3 tygodniach zaobserwowałam wyraźną poprawę w jędrności. Skóra stała się mniej obwisła i dobrze napięta.
Obwód brzucha zmniejszył się o obiecane 2,4cm. Muszę jednak zaznaczyć, że jest to w większości efekt ćwiczeń oraz zmiany sposobu odżywiania.
Kosmetyk jest delikatny, nie podrażnia, nie uczula. Jedyną wadą może być cena (ok. 50-60zł) oraz fakt że po odstawieniu preparatu skóra wyraźnie traci na jędrności. Mimo wszystko na pewno kiedyś do niego wrócę... ;)


Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

10 komentarzy:

  1. Z efektów stosowanie koncentratu jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie posiada efektu chlodzacego ? Bo tego nie lubie brrrr zwlaszcza o tej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ale ma wady... choć działanie bardzo mi się podobało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię go, choć idealny nie jest. Fajnie jednak ujędrnia i napina skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozdrawiam i zapraszam
    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie miałam, muszę niestety uważać na tego typu produkty 'wyszczuplające' ze względu na pękające naczynka :<

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym była zadowolona;)
    Jeżeli masz ochotę na wielką paczuszkę z kosmetykami,z okazji zbliżających się świąt,to zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawił mnie ten produkt, może niedługo po niego sięgnę (ale tylko do miejscowego zastosowania na brzuch i uda. Niestety z moich licznych obserwacji wynika, ze po odstawieniu licznych kosmetyków czy to ujędrniających czy wyszczuplających skóra niestety traci na elastyczności i jędrności - czyli kosmetyki nie mają długotrwałego efektu. Ale to i tak jest zaleta jeśli widać wyraźną poprawę podczas stosowania.

    OdpowiedzUsuń