środa, 30 października 2013

Tołpa Dermo Face Rosacal: żel micelarny do mycia twarzy i oczu oraz łagodzący koncentrat wzmacniający

Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch kosmetyków do twarzy. Będą to wzmacniający koncentrat wzmacniający oraz żel micelarny do mycia twarzy z serii Rosacal. Jeden z nich okazał się świetny, drugi niestety jest dla mnie bardzo przeciętny. Jeśli chcecie się dowiedzieć, który z poniższych dwóch produktów jest moim hitem, zapraszam do dalszego czytania.

Zacznę może od żelu micelarnego do mycia twarzy i oczu. Kosmetyk jest bardzo delikatny, zapach ma lekki, nie drażniący (prawie w ogóle go nie czuć). Żel jest w 100% przeźroczysty, słabo się pieni, ale dobrze się nim myje twarz.


Jeśli chodzi o działanie, nie mogę na nic narzekać. Twarz po umyciu tym produktem jest czysta resztki makijażu, których nie usunęłam płynem micelarnym ładnie "schodzą" z buzi. Niestety, po użyciu skóra jest nieprzyjemnie napięta i wymaga natychmiastowego użycia kremu nawilżającego.
Ponadto, żel Tołpa nie uczulił mnie, nie podrażnił, nie sprawił że mam wysyp czerwonych punkcików - to są bardzo duże plusy w przypadku mojej problematycznej cery.
Skład też dosyć przyjemny. Cieszę się, że nie ma w nim parabenów:
Podsumowując, jestem zadowolona, lecz nie na tyle by kupować żel w cenie regularnej (ok. 35zł). Ale podczas promocji na pewno skuszę się na kolejne opakowanie.


I drugi kosmetyk to łagodzący koncentrat wzmacniający.
Produkt, który bardzo trudno mi ocenić, bo nie zrobił na mojej twarzy nic. Ani złego ani dobrego. Sam na pewno mnie nie zachwycił, jednak wydaje mi się, że jest on dobrą bazą pod kremy do twarzy. Zauważyłam, że po zastosowaniu koncentratu tołpa inne kosmetyki szybciej się wchłaniają.
Koncentrat jest niesamowicie wydajny. Obecnie stosuję go raz dziennie (wieczorem) i po ponad 2 miesiącach jestem zaledwie w połowie opakowania. Nie używam go też dużo na jeden zabieg - maksymalnie 2-3 kropeleczki.
Kosmetyk (podobnie jak żel z tej samej serii) nie uczulił mnie, nie podrażnił. Jego skład też nie jest najgorszy:
Mimo wszystko, spodziewałam się po tym koncentracie więcej i ponownie do niego nie wrócę.

A czy Wy miałyście któryś z tych kosmetyków Tołpa? Jak oceniacie serię Rosacal?


Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

6 komentarzy: