niedziela, 17 listopada 2013

Sobotnia przesyłka, która bardzo mnie ucieszyła.

Wczoraj spotkała mnie bardzo miła niespodzianka - w godzinach wieczornych dostałam sms, że w paczkomacie czeka na mnie przesyłka. Myślałam, że przyjedzie do mnie dopiero po weekendzie, więc pozytywnie mnie to zaskoczyło ;)
Jeśli jesteście ciekawe zawartości, zapraszam do dalszego czytania ;)
Tak, tak... Po pierwszym zdjęciu na pewno domyślacie się, że chodzi o kosmetyki Eveline. Paczka zawiera nowości kosmetyczne tej marki. Oto, co będę testowała:

A w zbliżeniu wygląda to tak:

1. Arganowy suchy olejek do ciała Argan Oil
Odmładza, regeneruje, nawilża. Przywraca skórze jedwabistą gładkość i elastyczność.


2. Profesjonalny olejek do pielęgnacji skóry Multi Oil Essence
Pomaga w walce między innymi z bliznami po trądziku czy rozstępami.


3 i 4. Szampon arganowy 8w1 ARGAN+KERATIN oraz maska do włosów 8 w 1 ARGAN + KERATIN
Mają zapewnić ochronę koloru i odbudowywać włosy farbowane i rozjaśniane.

5.Kwas hialuronowy 100% Serum nawilżająco-wygładzające
Gwarantuje błyskawiczny lifting, poprawia napięcie skóry.

6. Nawilżający peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1
Jego zadanie to nawilżenie, odżywienie i regeneracja skóry dłoni.

7. Magical Cover Długotrwały podkład kryjący Argan Oil + Kwas hialuronowy (posiadam odcień 01)
Gwarantuje perfekcyjne krycie i trwałość makijażu aż do 16 godzin.


8. Poczwórne cienie do powiek Quattro Eyeshadow (kolor prezentowany tutaj to 02)

9. Magnetic Look Ultra Volume Mascara
Czyli tusz super pogrubiający :)

10. Multi Action 60-sekundowy wysuszacz,utwardzacz i nabłyszczacz

11. Drobnoziarnisty peeling wygładzający do twarzy 3w1 ARGAIN OIL
Złuszcza martwe komórki naskórka, eliminuje szorstkość, zmiękcza i odświeża.


Już wczoraj zabrałam się za testowanie kilku kosmetyków i jestem pod wrażeniem tych nowości kosmetycznych Eveline. Kilka z nich ma szansę stać się moimi faworytami. Ale o tym poczytacie już niebawem... ;)


Kosmetyki Eveline do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

39 komentarzy:

  1. MNIE RÓWNIEŻ BY MEGA UCIESZYŁA TAKA PZRESYŁKA!!!!
    BARDZO FAJNE PRODUKTY:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczka, cienie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna paczka tylko pozazdrościć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paka...Zazdroszczę :)
    _____________________________
    mizernezmiany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka cieni wygląda bardzo fajnie, kolorki w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świna paczka a cienie cudne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorystyka cieni mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście bardzo miła przesyłka.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie cudeńka, sama aż się nie mogę doczekać swojej paczuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczka, najbardziej ciekawi mnie ten olejek do walki z bliznami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta paczuszka mnie również bardzo ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolory cieni do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa podkładu i wysuszacza :D

    OdpowiedzUsuń
  14. widze sporo osób teraz testuje Eveline :D
    miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że masz inne cienie niż ja ;) Przyjemnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paka ;) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  17. spora paczucha ;) życze udanych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super, gratuluję i życze miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wymarzona paczuszka :) Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne produkty ;) Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te kosmetyki są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna paczka, gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I'd be inclined to see eye to eye with you on this. Which is not something I typically do! I love reading a post that will make people think. Also, thanks for allowing me to speak my mind!
    jeux de voitures

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog!
    Zapraszam do siebie:)
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. How is it that just anyone can write a weblog and get as popular as this? Its not like youve said anything incredibly impressive more like youve painted a pretty picture more than an issue that you know nothing about! I dont want to sound mean, here. But do you seriously think that you can get away with adding some quite pictures and not genuinely say anything?
    Dog Sledding games 21

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna, udanych testów :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealna niespodzianka przed weekendem :) Ja też czekam na mój pakuneczek :D Już się nie mogę doczekać moich kremików do pielęgnacji dłoni, zamówionych na http://tolpa.pl/pielegnacja-dloni,k66.

    OdpowiedzUsuń