wtorek, 31 grudnia 2013

Recenzja: Tołpa dermo body, ujędrniające serum liftingujące oraz życzenia noworoczne ;)

W ten sylwestrowy wieczór przychodzę do Was z ostatnią w tym roku recenzją. Recenzja pozytywna bo jestem bardzo zadowolona z ujędrniającego serum liftingującego Tołpa.

Kosmetyk jest zamknięty w tubie o pojemności 200ml. Konsystencja bardziej przypomina mleczko niż serum, ale w moim przypadku to nawet lepiej, bo dzięki temu produkt szybciej się wchłania w umyte ciało.
Na szczęście serum nie uczuliło mnie ani nie podrażniło. Bałam się tego, ponieważ w składzie występują parabeny i to w dość sporej ilości:

Z działania jestem zadowolona. Serum ujędrniło moją skórę, ładnie ją napięło. Ponadto bardzo dobrze niweluje uczucie przesuszonej skóry zaraz po kąpieli.
W przyszłości planuję zakup kolejnych opakowań, bo choć kosmetyk jest drogi, jego właściwości nawilżająco-ujędrniające bardzo mi odpowiadają.

No i tak poza tym..........
Dużo petard na niebie,
Dużo szczęścia dla ciebie,
A gdy alxia śle życzenia,
Niech się spełnią twe marzenia!



























Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

25 komentarzy:

  1. Great post here. Lots of information, I look forward to reading more from you.
    Body Building Games11

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam ten preparat Tołpy ;) lubię Tołpę.

    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego serum nie miałam....

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. własnie niedawno o nim czytałam - zdecydowanie by mi się przydało! szkoda, że Tołpa najtańsza nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki Tołpy do ciała, są skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. alxia jestem i u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie - wiarygodna

    OdpowiedzUsuń
  7. I u mnie Tołpa działa. Pozdrawiam Cię serdecznie Mazur z http://to-i-owo-urodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam, używałam ale niestety żadnych spektakularnych efektów nie zauważyłam... a kosztuje niemało... plusem bylo to, że zawierał takie drobne rozświetlające drobinki więc cieszył moje oko...

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie dziś 1-wsze urodziny bloga i Konkurs będzie mi miło jeśli zaglądniesz :)) Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Przestałaś prowadzić bloga?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice blog

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy znów tu coś napiszesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też używam Tołpy, ale z serii Slim: http://tolpa.pl/modelujacy-koncentrat-wyszczuplajacy,p303#!cala-linia - nawet nie wiedziałam że mają specjalną linię ujędrniającą! Ten mój koncentrat jest rewelacyjny, ale na pewno wypróbuję to serum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą markę kosmetyków. Choć tej linii ujędrniającej jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyki Tołpy są niesamowite, uwielbiam je :)
    +Obserwuję, wpadnij do mnie na rozdanie do wygrania Tangle Teezer :*
    Mój blog: http://silkybomb.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam na konkurs !

    http://kosmomodowo.blogspot.com/2014/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro mówisz, ze warto, to chyba się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Opis brzmi zachęcająco ;)!

    OdpowiedzUsuń
  20. dla mnie Tolpa jest przytlaczajaca...

    OdpowiedzUsuń
  21. przytlaczajaca? to chyba znamy inne Tolpy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć, zerknij w wolnej chwili na polskie kosmetyki ekologiczne LillaMai. Spróbuj, przetestuj i daj znać czy Ci odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń